Hikken Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=758 Kan god hende at dette er så lekkert og naturlig som bare det, men æss...
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 hoho... skal jeg lage vafler til neste onsdag kanskje??
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 haha, skulle likt å se fjeset på de besøkende om jeg hadde servert disse og etterpå fortalt hva de var lagd av..! :D
Hikken Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Da tar jeg med meg mine egne vafler jeg ;-)
du og jeg og vi to Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Denne har jeg sett tidligere. Tro om det er en som ikke har barn selv som har skrevet det? Innledningen er så nydelig synes jeg: Denne oppskriften er nydelig og praktisk. Har du en ekstra melkeskvett til overs, er denne oppskriften perfekt for deg. En ekstra melkeskvett - og så skal det brukes 3 dl fersk morsmelk i oppskriften. Vet ikke hvordan det er med dere, men det er sjeldent jeg hadde 3 dl til overs som bare kan pumpes ut;)
Hikken Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Etter fire-fem dager hadde jeg kanskje kunnet samle opp nok hvis madamen bare hadde fått MME :-P Ikke helt oppskriften for meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå