Maddiken Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal på UL neste torsdag, vil da være 6+6. Når har dere vært/skal? Foreløpig har jeg lite symptomer så jeg er så redd for at det ikke er et bankende hjerte der inne.. Men, det er kanskje tidlig, er jo bare 5+5 i dag. Hvordan er det med dere jenter? Når kom symptomen? Det er mange som ble gravide i september eller hva? :-)))))))) HURRA
Silje & prinsen<3 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hei!! ja de var en del som ble gravid i september! Var på ultralyd i går og såg et bankende hjerte;men det var pga av at eg hadde en liten blødning i helgen. Var då 6+4.. Ikke alle som får symptomer så tidlig vettu, så du treng ikke bekymre deg.. Får nok se et bankende hjerte du også.. Klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Maddiken:-))) Gratulerer med spiren:-))) Jeg er 7 uker i dag og skal på UL i morra. Er i kjempegod form. Har vært mye oppblåst i magen til tider, en del trøtt og litt uggen. Men hadde jeg ikke visst jeg var gravid og hadde vært igjennom ass.befr. så hadde jeg sikkert ikke tenkt så mye over det. He he. Har egentlig hatt det helt siden rugetida, men crinonen hjalp godt til den og har vært mye piggere etter jeg sluttet med den. Jeg tenker som deg og er redd for at ikke det skal være et bankende hjerte der inne, men du skal se dette går så bra atte. Er sikkert bare grunnløse bekymringer. Tenk så mange som ikke skjønner de er gravide før det har gått en god stund. De merker ingenting men alt går veldig bra for det. Lykke til med UL neste torsdag:-)))))))
♥ DAME Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Heisann ) Jeg var på UL idag og jeg er 7+2 i dag. Såg et bankende hjerte i dag ja, hihi )))) Er sikker på det går bra med dere også, kjenner det på meg ))) Får håpe dere ikke får en danske nå da, hehe. Kan jo hende at dere fårstår hva de sier )) Masse lykke til ))))))))
*-* Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer, gratulerer Askepott - så utrolig flott og deilig å være ferdig med det:)
maiblomstbarna Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg var 7+1 da jeg var på ul og der fikk vi se et bankende hjerte!! Helt utrolig opplevelse, unner deg og alle andre den følelsen! Lykke til videre, du skal se alt går bra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå