Mersa og gutta <3 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Bruker man bare vanlig kjøkkenspray eller litt salmiakk?
mammat2goll Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 jeg bruker vanlig kjøkkenspray, av og til lager jeg til bøtte med vann og da har jeg litt zalo og litt salmiakk i
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Takk :-) Da setter jeg i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå