Gå til innhold

Er dette ok i en liten periode (ang. bleieslutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er passert 3 år, men er ikke i nærheten av å ville slutte med bleie... Han har generellt overhodet ingen interesse av å sitte på potta eller do..

MEN.... hvis han får ha potta på stua og jeg tar av han bleia og lar han fly litt naken - så vil han bruke den. Da tisser han på den med engang.

Men prøver jeg og lirke han inn på badet blir det hyl, grin, skrik og kjemping for livet med engang.

Så er det OK for en periode at potta står på stua? Da bruker han den ihvertfall, eller er det helt feil å lære han at man kan få tisse hvorsomhelst liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han få bruke den i stua inntil videre. Så innfører du klistremerker som premie kvør gong han brukar den på badet. Heng opp eit ark med ruter i som han får klistre eit klistremerke i når han har gjord frå seg på badet. Så når han har fått feks 5 klistremerker så får han ein liten premie.

Til slutt så blir det ein vane å gjera det på badet og til slutt på do.

Lykke til!!!

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Stikker ut og kjøper klistremerker i dag. Er slike stjerneklistremerker fine da eller? Eller Mikke Mus kanskje? Han er litt fan av han se... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...