Gå til innhold

Noen som har "store" barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på seks, så det blir stor alderforskjell når det først klaffer. Prøver med ny mann. Føles ut som om jeg prøver på første barnet, føler at alt er så lenge siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nattalia!

Jeg har også en gutt på seks år. Vi ønsker oss veldig en lillebror eller lillesøster til han!!! Har prøvd siden mai-07.... Det blir jo litt som å begynne på nytt, ja, men jeg er veeeldig klar for det. Husker ikke så mye fra sist, bortsett at det var fantastisk å ha en baby i magen og at jeg var syyykt kvalm....

Skrevet

Så koselig at dere ønsker dere barn sammen. Jeg har en på 13 og en på 10 og prøver nå. Føler det på samme måte, at det er første gang. Jeg prøver også med ny mann.

Skrevet

jeg har barn på 9 og 6 år...og prøver nå på nr 3 med samme mann ; )

Gleder oss til en attpåklatt!! håper vi ikke må vente så alt for lenge!!

Skrevet

beste jeg kan håpe på nå som tanta er her, er sensommerbarn 09, og dermed blir det akkurat syv år i mellom mine. (har begynt å miste troen på det og nå da...) jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med førstemann, kastet opp i seks-syv måneder. så er det et symptom jeg vet hvordan er, så er det nettopp det. men det kom ikke før uke seks ca. ellers er symptomjakta helt ny for meg, kjente tydeligvis ikke godt nok etter sist. denne gangen kjenner jeg alt for godt etter, godt påvirket av å være her inne.. :) sist haddejeg hverken ømme pupper eller noe annet jeg kunne knytte til graviditet før jeg testet. men testet positivt fem dager før ikm.. også "prøvde" vi ikke den gangen, men tok bare to uker fra jeg sluttet på p piller til jeg ble gravid. første forsøk altså. nåbegynner jeg å føle at klokka tikker i mot meg, selv om jeg ikk eer fyllt 30 enda.. synes det er litt trist at barna mine ikke vil ha så stor glede av hverandre. men fordelen er jo at lillegutt har blitt så stor at han kan hjelpe meg litt! han vil veldig gjerne blir storebror.

Skrevet

ja blir over 7 år med mine og !! men tror ikke det blir problem. Jeg var gravid men mistet i uke 13, så ungene ble fryktelig triste når vi ikke skulle få baby alikevel. Så de spør stadig om vi ikke kan få på nytt. tror de vil bli kjempe flinke storesøsken : ) Og vil nok være til hjelp i mange sammenhenger : )

ikke sikkert du vil bli kvalm denne gang selv om du var det sist. Ingen svangerskap er lik vet du.

Skrevet

Jeg har en gutt på 12, så satser på at han og stesøsteren på 9 vil være trillegutt og trillepike :-)

Skrevet

Hei! Jeg har ei jente på 7 og en gutt på 5 år fra før. Nå ønsker vi oss en liten attpåklatt!!! Føles lenge siden jeg gikk gjennom graviditet så jeg gleder meg masse til spiren sitter!!!

Skrevet

Mine blir 5 og 9 år i 2009...Tiden går.Håper vi får det til i 2009,, har prøvd over et år...Samme mann!

Skrevet

ja, du er ikke alene:) Vår datter er er straks 5 år, også har jeg et bonusbarn på 8. Når vi ble gravid sist var det ikke planlagt... men nå er det det... er så rart:) Syns det er spennende. Men nå må jeg ikke bli altfor ivrig, for det er enda 6 dager til jeg skal ta ut spiralen:)

Men gleder meg til å begynne, og barna har kjempelyst til å bli storesøsken:)

Skrevet

hei, jeg har en gutt på 12 år. Han har skikkeli lyst å bli storebror, og jeg og vi er skikkeli klar. han jeg er sammen med nå har ingen barn. Vi har prøvd lenge da, snart 2 år, så vi får håpe det klaffer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...