Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det er nemlig jeg.... jeg er ikke lei av de lille mirakelet som vokser inni meg! jeg er lei av å ha vondt bekken/rygg, sure oppstøt, ikke få sove, ikke få gjort ting jeg gjerne vil pga at kroppen vil ikke, å ikke ha lyst på sex, å ligge på sofaen, å ikke få puste....osv.....

er 37 uker på vei og ser sååååååå fram til å få den lille ut nå! til å holde han, kysse han og bare se hvodan han ser ut:) er så spent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sà klart er det lov à vaere lei!

Det taerer pà fysisk og psykisk og gà gravid, og pà slutten er man ofte ogsà sà utàlmodig, at man kan ikke vente én dag til med à fà h*n ut!!:-)

Jeg er 35 uker pà vei (eller 37, hvem vet....) og er ogsà lei. Men jeg vet at han har godt av à vaere inni meg noen fà uker til :-) Sà nàr savnet etter han blir for stort, pròver jeg à hente frem fortrengte dager fra da dattera mi var nyfòdt ;-) Sòvnlòse netter, gràting, da jeg hadde lyst til à hive meg ut av vinduet....:-D

Husker den fòrste mnd som beintòff!! Og jeg lovte meg selv at jeg ALDRI skulle fà flere barn, hehe.... Men hun var skikkelig urolig ogsà, og jeg sov ikke i det hele tatt fòrste mnd. Det var psykisk tortur.

Denne gangen skal (mà) bli annerledes :-)

I mens, fàr vi bare ruge ennà litt til, kos oss med kjaerestene vàre, lei filmer, spise litt snop, sove nàr VI vil.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...