Gå til innhold

rar mann?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

en jeg kjente for 5 år siden ca.vi hadde 1 nigth stand og mye kosing i mange helger.ikke hatt kontakt med han på 5 år ca. og har en deilig mann og snart 3 unger,men når jeg ser han på butikken eksempel,så blirhan så rar ogblir liksom litt stressa og holder på å gå meg ned.god plass er det også.hvorfor gjør han sånn og oppfører seg sånn tror dere?

ganske irriterende,men gidder ikke å prate med han.da begynner vel ungene mine og lure:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal ungene dine begynne å lure hvis du snakker med den mannen eller en annen mann?

Han synes det er litt pinlig da å møte deg, kanskje han har dårlig samvittighet for at han ikke ringte deg for 5 år siden eller no'...

Skrevet

Tror du skrev dette innlegget så noen kan si det du allerede håper. At han er håpløst forelska i deg, og klarer ikke å glemme deg.

Det blir ikke meg, ihvertfall.

Skrevet

den tanken har ikke slått meg at han er forelska i meg enda etter så lang tid.han har jo hatt dame han også.tenkte kansje at han var flau og angret,men det var det der og nesten går meg ned:) jenta mi får med seg alt og husker alt og er nyskjerrig.derfor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...