Myra Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er i uke 32 og har den siste uka vært skikkelig kvalm nesten hele tiden. Er det flere som har det sånn?
enbolleiovnen Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 ja det kom tilbake til meg igjen også, har bare vært småkvalm heldigvis da, så ikke noe hode i do. men vettu, det ga seg igjen! stress ned og småspis.
Promp Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Joda, sånn er det her også! Er i uke 32 nå, og har vært småkvalm i 3-4 uker. Særlig på formiddagen. Det hjelper å spise litt, å aldri være kjempesulten. Men har jo ikke så god plass nå som magen er så stor, så det med mat begynner faktisk å bli et lite problem! Gleeeeeeeeeeder meg til å spise etter fødselen:-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 kom tilbake på søndag, er 29+0 i dag. har vært borte i flere uker, så jeg trodde jeg var kvitt det:-((
grønnvinge Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Signerer denne jeg også. Er i uke 30, og har vært småkvalm innimellom den siste uken. Tror det henger sammen med at magen begynner å ta veldig stor plass. Jeg også sliter med å spise passe lite og passe ofte. Det røyner på...
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er i uke 36, å er kvalm hele tiden. Vertfall om jeg sitter eller bøyer meg, akkurat som at babyen skal komme ut halsen. Det er vell fordi magen er så stor nå. Men nå har vi ikke lenge igjen Må bare holde ut siste tiden.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jada!! Har vært det noen uker. Er straks i uke 36. Har hodepine også. Heldigvis er ikke kvalmen og hodepinen overveldende, men plagsom nok. Energien er det også blitt dårlig med- trøtt, trøtt, trøtt....
MintCondition Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Jepp, kvalmen kom kastet over meg igjen i går :/ Uke 29 nå...og kastet opp jevnlig frem til uke 20-22, hadde håpet det var over nå. Urk.
saltogpepper Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Kvalmen kom tilbake til meg i uke 28 - varte ca en uke , nå er jeg bedre igjen... Har ellers vært kvalmefri i 2.trimester så syntes det var rart. Men det er vel kanhende normalt da. Nå er jeg 30 + 2 og føler meg helt fin igjen. Snakket med en jordmor fordi jeg var redd for preenklampsi e.l da jeg ble så kvalm men hun var ikke noe bekymret - kvalme i seg selv(uten andre symptomer ved siden av) var ingen ting å bekymre seg for mente hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå