Gå til innhold

Nå har vi termin i neste måned dere...!!!


Myra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi- Ja nå nærmer det seg. Litt merkelig det her. Jeg har ei tulle fra før, men det er likevel vanskelig å forestille seg at vi om under to mnd er litt en familie på 4 (selv om den store magen er vanskelig å bortforklare :))

 

Jeg er 100 % sykemeldt den siste mnd før jeg går ut i perm- Det skyldes virus på balansenerven, som gjør at jeg blir fryktelig sliten. Nå hviler jeg som best jeg kan, slik at jeg forhåpentligvis får overskudd til den lille krabaten som kommer.

 

Lurer litt på hvordan gutten min kommer til å være jeg- Ganske så utrolig at det kommer en helt unik unge, som flytter inn hos oss :)

 

Hvordan er formen jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 november og en liten prinsesse på meg også:) Tiden går sykt fort. Satt her om dagen å så på bilder fra starten og den lille magen.....

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så fort! Åtte uker igjen på meg da:) 24 nov!

Begynner å få litt smått med panikk, en bitteliten baby:D

Gleder meg sykt også! Drømte om at jeg ammet i natt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker og 6 dager igjen til jeg har. 26. November... Det gikk plutselig opp for meg i dag at i neste månde skal jeg bli mamma. Herregud, det er måneden etter denne det skal skje.. Har jo ventet så lenge på dette å månedene har kommet og gådd, mens i neste skjer det.. (hehe kan jo være uheldig og gå over tid så det ikke blir før i desember, men det tenker jeg ikke på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig rart å tenke på, rundt 12. nov neste mnd er jeg mamma=) Gleder meg til å møte lille jenta eller gutten vår, blir spennende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper mnden flyyyyyyyyyyr avgårde!!

har termin 3.november og begynner å blir klar for å møte snuppa utenfor magen nå ja:-)

 

hva skal man finne på i disse tider da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 7.november=D va på omvisning på føden på orkanger på mandag:D:D etter det har æ ikke klart å tenk på nå anna enn fødsel:D:D Glæde mæ så sinnsykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj, mange med termin samme dag som meg:D:D 13. nov. gleder meg så masse!!!! og ikke minst gleder jeg meg til å gå ut i permisjon. Merker at graviditeten tar konsentrasjonen min på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 13. november. Så artig at vi er så mange som skal ha samme dag:) Noen av dere som skal på St. Olavs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 23.november, skal på st.olavs også. Ikke lenge igjenn nå, alt e klart, så lillepia kan gjerne kom et par uka før:)

kanskje vi møtes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 13. november, men prøver å tenke +14 dager da jeg syns alle går på overtid...

Var på kurs og omvisning på sykehuset i går, og inatt var det vanskelig å tenke på stort annet enn fødsel, og at snart begynner en helt ny og spennende hverdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22.nov, så bare 7 uker igjen..Yay! :) Ååååh som vi gleder oss til lillegutten vår kommer.. Det er førstemann, så det er veldig spennende.. Kan ikke tro at jeg skal bli mamma for første gang snart.. tiden flyr avgårde.. går ut i permisjon 1.nov, så det skal bli godt. Kjenner jeg er sliten om dagen og at fødsel og baby er det eneste jeg tenker på om dagen..litt vanskelig å konsentrere seg på jobb. Men det går fint..:)

Noen flere som har termin 22.nov og skal føde på Bærum sykehus?

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 16 november på meg :) Gleder meg noe helt utrolig!! Å som dere sier...tiden flyr avgårde! Det er kjempe spennende og umulig å forestille seg. Fantaserer om hvordan det kan bli, og tenker hele tiden på hva som må gjøres før tiden er her:)

 

Skal føde på Åse sykehus i Ålesund :) flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 24.november...har blandet følelser ang fødsel...når det kommer til det kroppslige kunne jeg gjerne tenkt meg å føde litt tidligere..men med tanke på at det pusses opp her hjemme,bør prinsen kanksje vente litt over tiden??ehhehehe... moro blir det uansett,blir alenemor da,for min første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm vet ikke helt hva jeg skal si.. både gleder meg og gruer meg til fødselen ;) men gu hvor fort tiden har gått.synes ikke det er lenger siden jeg begynnte ¨å være her inne på barnimagen.com ... har termin 27 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 4. november og både håper og ikke håper på at han skal komme i oktober i stedenfor. Håper han kommer før så jeg blir kvitt noen av vondtene jeg har hele tiden samtidig som jeg gjerne skulle delt bursdagene litt opp (en som blir 2 år 22.10 og sambo har 9.11, hehe). Dårlig timing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat på det her om dagen:-) Nå kan jeg faktisk si at jeg har termin i neste mnd, selv om det ikke er før 26. november;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...