Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Kan ikke fatte og forstå at jeg, som er her inne så og si daglig, aldri henger med på hva som skjer her. Nå er det ofte jeg er bortreist i helgene , men uansett.... Ta Ypperten/Angelica saken, har ikke fått med med en dritt. Ikke vet jeg hvem de er eller hva de er så himla kjent for. Også har det vært en del andre nick som har fått gjennomgå skikkelig. Noen er hetset fra forumet, andre har meldt seg ut i protest- og her sitter jeg å skjønner ikke en dritt. Hvordan er det mulig at jeg ikke klarere å få slike ting med meg når jeg tross alt er innom flere ganger pr dag?? For det første blir jeg skikkelig nyskjerig og for det andre føler jeg med tett i pappen. Men vil jo tro jeg er en rimlig oppegående "kjærring". Er det bare meg?!?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Du er ikke alene der. Er ikke alle som er like opptatt av sladder og drittslenging, så da får en det gjerne ikke med seg heller. Mye sånt som går meg hus forbi også, jeg bryr meg liksom ikke om slikt her inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå