Gå til innhold

god formiddag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det her da?

lenge siden jeg har vært inne her sånn, å bare sett, å ser det er kommet utrolig mange nye her jo!

men er dere her de gode gamle traverne da..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, noen av oss henger her fortsatt.

Håper du har det bra!!! Er lenge siden jeg har sett nicket ditt:-)

Skrevet

Hei hei Lenej:)

her er ihvertfall en halvgod og halvgammel traver!

God formiddag til deg også.

Skrevet

ja, vel, når det gikk så langt her på dib, at jeg begynteå motta trussemailer, så dro jeg herfra.. huff..

folk har en tendens å ta litt av her så..

men har vært borte et halvt år nå, vært innom noen få ganger, men ikke noe mer..

har det flott her jeg! vokser og gror, magen begynenr å bli i veien ;-) mini vokser seg stor å sterk, men er nok desverre enda syk, så farter ennå til sykehuset med han i ny å ne.. venter spent han skal klare å ta til seg litt mer næring da..

men han er begynt i bhg da. trives godt der :):):)

Skrevet

Ja, huff, det er litt texas her inne noen ganger;-P

Håper mini blir bedre før babyen kommer!

Skrevet

hei furilaksen!!

gratulerer med bryllup jo!!! hurra!!!

gikk det bra? var det helt fantastisk? å, hadde det ikke vært for jeg er gift, skulle jeg gjerne gjort det igjen jo! åå!! :):):)

Skrevet

ja, håper det. skal inn nå i okt med han til klinisk ernæring på sykehuset, aner ikke hva de skal gjøre da, men håper å få han til å spise..

han blir jo 2 år nå i nov, er blitt stooor gutt da, er jo 87cm nå! lange gutten til mamman jo! men bare 10kg.. var oppe i 11, men er begynt å gå ned igjen.. huff..

så håper det vil gå seg til etterhvert :)

er begynt å tenke mer på lillebabyen som kommer til jul, får vi håpe.. :) blir en spesiell gave da, verdens beste!

så vi pusser opp rom nå, og bare gleder oss :)

lillebabyen i magen ser ut å være en frisk å fin liten unge da. har vært på alle de nødvendige undersøkelsene nå, og alt ser flott ut :)

Skrevet

Ja, vet du hva, det var helt fantastisk!!

Vi var i Madrid sammen med mange gode venner og jeg hadde egentlig ikke så veldig store forventninger, men du verden så fint det ble! (Er ikke såå romantisk når det kommer til ekteskapet se). Men jeg følte meg som en prinsesse:)

Hyggelig å se deg her igjen, får håpe trusselbrev utgår denne gangen!

Skrevet

hihi, er nok ikke her for å bli, bare stikker innom da :) må jo hilse pent på :)

har emigrert over til tyten, og sitter altfor godt fast der nå så.. blir lite dibbing på meg da. men har jo hatt det gøy her da. savner hemmelig venn rundene jo!

godt du hadde deg en prinsessedag! jeg var også prinsesse for en da, det var vidunderlig!!

nå når jeg er blitt voksen da, så hadde jeg sikkert gifta meg i bunaden da :)

har faktisk sydd dåpskjole av brudekjolen min. den ble jo sååå søt! men lurte på å begynne å brodere på navn på kjolen da.. var litt usikker, den er jo sååå fin å .. ja.. fin... å hvit.. ååhh...

jeg er jo den mest romantiske person ever, og med hormoner nå i tillegg er jeg jo nesten på sippern her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...