Gå til innhold

Kjenner ingenting! Flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner liksom ikke noe til at jeg er gravid. Har veldig få symptomer, bare litt ømme pupper, men ellers er formen helt som vanlig. Har kanskje fått en bitteliten ekstra kul på magen, men det kan fort bare være luft.

Jeg blir jo selvfølgelig bekymra for at det ikke er liv der inne og lurer på om jeg skal gå til ultralyd for å se om alt er ok.

Er det noen som har lignende erfaringer? Kanskje noen som har følt det på samme måten og fått konstatert alt ok på UL? Eller går det an å høre hjertelyd så tidlig som 10+5?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen form for svangerskapssymptomer med noen av ungene, ikke denne gangen heller. Det første svangerskapssymptomet jeg får, er når magen begynner å vokse.

Jeg tror nok ikke du hadde fått innvilget UL fordi du ikke hadde symptomer, det er faktisk ganske vanlig å ikke ha symptomer også, det er bare de som har symptomer som snakker "høyest"... Naturlig nok, har du ikke symptomer, er det liksom ikke så mye å snakke om da;)

Du må bare nyte at du ikke har noen plager enda!

Skrevet

tror ikke du trenger å bekymre deg. :-) Jeg hadde ingen symtomer i mine to forrige svangerskap og alt gikk bra som bare det. I dette svangerskapet derimot har jeg massevis så jeg tror nok det er like vanlig begge deler. Forstår at du bekymrer deg, hvem gjør ikke det, men forsøk heller å glede deg over det lille underet du bærer på! :-) Ikke spesielt moro å være kvalm hele tiden heller... ;-)

Klem

Skrevet

Hadde ingen symtomer sist, og ingen symtomer nå.

Så da håper jeg på et like problemfritt svangerskap denne gangen.

Er nok ikke alle som får symtomer.

Men jeg gikk til innvendig UL i uke 7 sist, for jeg var så nysgjerrig, og der var alt i orden :)

Skrevet

Hei! Hjertelyden kan du høre fra uke 7 så vidt jeg vet. Skal på ul når jeg er 7+2, men det er fordi jeg har blitt gravid med assistert befruktning, og de skal sjekke om det er en eller to.

Har heller ikke veldig mye symptomer, og bekymrer meg litt for det. Men det ser ut som det er ganske vanlig.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...