Gå til innhold

10 uker igjen og begynt å få åpning? noen fler?


alvefrik76

Anbefalte innlegg

har 70 dager igjen til termin, og var hos jordmor i går pga kraftige kynnere og tak over ryggen... fikk beskjed om at det var 1 cm åpning og at jeg måtte ta det med ro... for det kunne være et tegn på at det ville bli en for tidlig fødsel. det er bare ett år siden jeg gikk min siste sønn, han blir 1 år den 9 okt, og jeg har to jenter på 9 og 5 og alle har vært raske fødsler... han siste kom i ambulansen. så jeg er jo litt usikker på om jeg blir til å gå til termin. og det er jo ikke så lett og ta det helt med ro når jeg har en ett åring hjemme som er høyt og lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var rundt 27 uker på vei, så plagdes jeg med kraftige kynnere på morrakvisten, og mye spenn og ubehag fra navel og ned... Fikk beskjed om å roe ned, og vile mye, men er ikke lett når man selv er en smule hyperaktiv...! :P Jeg ble aldri sjekket for åpning?

Ting roet seg litt etter hvert, og jeg prøver ligge ned når jeg kan (er sykemeldt fra jobb, men har skole). Men jeg er vel i faresonen for for tidlig fødsel.... krysser fingrene for at det går bra :) er jo nå 30 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt med jm, men min livmortapp kjennes myk og jeg får plass til en finger i den, og den er ikke noe lang. Tipper 2 cm.. Leser liksom om andre som har 7 cm lang tapp og at den er hard og lang oppe osv... Hva kan det bety at min livmortapp er slik som den er?

Har litt kynnere innimellom, men de er ikke noe vonde. Jeg er 29+5 og håper å gå ihvertfall til uke 37....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har hatt kynnere i såfall 2månder. Har det hele tiden. Har en del smerter som minner om mensensmerter. Håper ikke det er tegn på fortidelig fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...