charlotte,b Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Jeg fikk opplyst fra en beskjent at alle barn som skal begynne på skolen har rett på førskole tilbud i barnehagen. Siden dette er noe de har rett på skal du kun betale for barne utenom skjærne tiden i barnehagen, selvom det kun er førskole tilbud en dag i uken har de alikevell krav å gå der alle dagene. Så dette betydde for dem at de kun betale 800,- for henne og alikevel fikk søskenmoderasjon for andre mann. Kan noen bekrafte at dette er noe vi alle har krav på? Hun som fortalte dette bor i Oslo, mens jeg bor uten for - kan det være en regel i oslo kommune og ikke i andre? Fint om noen kan gi meg et rikitg svar på dette.
krabbetrollet Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg vil påstå at jeg har over middels peiling på barnehagedrift, men dette har jeg aldri hørt om. Det ville nesten betydd kroken på døren for alle private bhg dersom hvert førskolebarn bare skulle betalt én tredel av prisen. Imidlertid vet jeg at det finnes en ordning slik at barn der det er fattet vedtak om spesialpedagogisk hjelp i bhg ikke skal betale for det antall timer som står i vedtaket - det blir refundert av kommunen. Kan det være dette din bekjente mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå