VibekeEsp Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 hei dere...i dag skal jeg ta testen.... Jeg er MYE kvalm har gått 5 dager over mensen, og har ekstremt vonde nippler og ømepupper! er jeg gravid?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Det her høres veldig positivt ut!!!! Test-test-TEST!!! Spent nå jeg:-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Sååå spennende. Det høres veldig lovende ut. Lkke til. Må få høre hvordan det gikk
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 venter i spenning her : ) Har du testet??
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 *dytter* er spent!!!! :-)
elleville Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Flere som er spent her! Hvordan gikk det??
VibekeEsp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Skrulla86;) ja jeg ble gravid:) JIPPI...gleder meg veldig veldig veldig over den gode nyheten;)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 GARTULERER!!!!!! Kos deg med spira i magen;);) Håper jeg kan følge etter deg på 1.tri:D
gullemitt09 Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer så masse =)=) Din heldiggris =) Lykke til med spiren og svangerskapet..... Håper å komme etter deg på lørdag!!! Hadde en skyggestrek på en billigtest nå i kveld, så håper virkelig spiren sitter =) *Klem*
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 SÅ KOSELIG å endelig høre en god nyhet. Gratulerer. Håper jeg kan bli med over i 1. tr. jeg også. LYKKE TIL :-)
VibekeEsp Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2008 TUSEN TAKK;) jeg er så glad... du får bare "be" om at dette skal gå hehe håper alt går som det skal for deg;) håper gjerne å høre fra deg igjen Skrulla86;)
VibekeEsp Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2008 tusen takk;) ja føler meg veldig heldig...første forsøk;) jah håper det er det asså så spennende;) du får si ifra da...jeg er veldig spent;) si ifra når du har fått sett noe mere da;) *klem tilbake*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå