Gå til innhold

SKAL TA TESTEN I DAG!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere...i dag skal jeg ta testen....

 

Jeg er MYE kvalm har gått 5 dager over mensen, og har ekstremt vonde nippler og ømepupper!

 

er jeg gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her høres veldig positivt ut!!!!

 

Test-test-TEST!!!

 

Spent nå jeg:-)

Skrevet

Sååå spennende. Det høres veldig lovende ut. Lkke til. Må få høre hvordan det gikk :)

Skrevet

venter i spenning her : ) Har du testet??

Skrevet

*dytter* er spent!!!! :-)

Skrevet

Flere som er spent her! Hvordan gikk det??

Skrevet

Hei Skrulla86;)

 

ja jeg ble gravid:)

 

JIPPI...gleder meg veldig veldig veldig over den gode nyheten;)

Skrevet

GARTULERER!!!!!! Kos deg med spira i magen;););)

 

Håper jeg kan følge etter deg på 1.tri:D

Skrevet

Gratulerer så masse =)=) Din heldiggris =)

Lykke til med spiren og svangerskapet.....

Håper å komme etter deg på lørdag!!! Hadde en skyggestrek på en billigtest nå i kveld, så håper virkelig spiren sitter =)

 

*Klem*

Skrevet

SÅ KOSELIG å endelig høre en god nyhet. Gratulerer. Håper jeg kan bli med over i 1. tr. jeg også. LYKKE TIL :-)

Skrevet

TUSEN TAKK;) jeg er så glad...

 

du får bare "be" om at dette skal gå;) hehe

 

håper alt går som det skal for deg;)

 

håper gjerne å høre fra deg igjen Skrulla86;)

Skrevet

tusen takk;)

ja føler meg veldig heldig...første forsøk;)

 

 

jah håper det er det asså;) så spennende;)

du får si ifra da...jeg er veldig spent;)

 

si ifra når du har fått sett noe mere da;)

 

*klem tilbake*

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...