Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 vet at stedet der er veldig attraktivt, men vet ikke om den blir liten??? Går med litt byggeplaner om dagen..hehe
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Kanskje vi kan få vite prisen ?? Ev. at du har en link ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja det er det sikkert, hadde vi hatt en pris å gå ut i fra;-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14846781&sid=xz5cbavLlLR945735&WT.svl=Link (RØDME) Er det mulig..hehe
Ronja&Odin Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 syns det var dyrt jeg... man skal jo bygge huset der også...
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 jo, sant det. Men tomteprisen er dyr her i Larvik...Hm, men kanskje litt liten...??? var oppe og kikka igår, og bildene er synesbedrag, gitt..vil ha større tomt DER
Zitro Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Syntes den så litt liten ut jeg... var jo langt under ett mål jo. Hva er utnyttelsesgraden på tomta da? Hvis den er slik som hos oss så er det jaggu ikke store huset du får satt opp der. Og er den prisen inkudert med vei og kloakk?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Synes ikke det er noen urimelig pris, selv om det baller på seg litt i graving og kanskje støttemur i bakkant. Men i disse dager går det jo an å prute litt.... Vi fikk avslag på 70 000,- på vår tomt som vi kjøpte i 06. Synes str. er helt grei, om man ikke er veldig fan av plenklipping og luking. Vi har bare drøyt et halvt mål. Og vi har heller bygget stor terrasse, enn å lage fotballbane. Litt gress og mye terrasse er helt ok det:-))
Ronja&Odin Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 ikke kjøp noe dere ikke er 100 % sikkre på i hvertfall da... se litt mer... kan hende dere får bedre tomt til evt samme prisen vett=))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Eeeeeeeeehhhh forstår at vi bor på forskjellige steder i landet. En nabotomt her på 460 kvm står til 820 000,- Og vår tomt kom på 1 010 000,- det er inkl. sprengning og graving og 2 støttemurer.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Her hvor jeg bor får man en utsiktstomt på et mål ferdig til 400 000. Så det varierer ser jeg. Har du ingen andre tomter å sammenligne med i nærheten?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Synes den er i knappeste laget til den prisen, men er jo slik prisene er nå for tiden på populære bosteder. Derimot så det ut til å være lite arbeid på den da. Vi kjøpte nettopp en til 1,1 mill i en sentral del av Bergen kommune som er på over 2 mål, det var rett og slett bare et superheldig kupp, men den må det gjøres veldig mye på da. Ser tomter på 600 kvadrat ligger til mye samme pris som den du ser på i Bergen kommune også, så da er det vel normalt. Ville nok begynt å by på 500 000 kr maks i så fall, er jo kjøpers marked nå vet du :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/plots/result?areaId=20135 kun frostvedt og hovland some r aktuelle
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Litt forskjell fra her. Har nettopp solgt en tomt på 2 mål for 25 tusen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå