sweet daisy Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Er i uke 25 og har ikke gått opp ett eneste gram den siste mnd... Skal det ikke være jevn vektøkning da? Vet at dette med vekt er veldig individuelt, men blir litt bekymret for den lille snuppa vår, selv om det sies jo at de tar det skal ha uansett. Fler som har opplevd dette? (Spiser sunt og hver 2. 3. time, og spiser meg mett, så skjønner ikke dette.. )
Nurkfrid Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Det kan jo godt tenkes at hun fortsetter å legge på seg selv om du ikke gjør det. Jo tyngre du blir, jo mer energi må jo kroppen bruke for å holde samme aktivitetsnivå som før. Så hvis du spiser omtrent like mye som du har gjort hittil i graviditeten, kan det jo tenkes at din kropp faktisk har gått litt ned i vekt, mens hennes har økt. Lykke til!
tessa888 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har kun gått opp 1 kg hele svangerskapet ,er nå i uke 25. Alt er fint med lille prinsessen min inni magen og jeg er i topp form:)
sweet daisy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Så godt å høre jenter! Blir beroliget jeg. Har gått opp kun 3, 5 kg, og begynte å stusse.. Deilig å høre fra noen i samme situasjon!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Er 25 uker jeg, og har ennå ikke gått opp ett gram!! Er 3 kilo lettere enn normalvekta mi, og har vært det siden uke 8.. Litt bekymret jeg da, er det virkelig normalt?..
HECL Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 jeg gikk opp veldig mye til å begynne med - 13 kg(!) de første 21 ukene - har nå stått på stedet hvil i fire uker, og er derfor bekymret. Tror jeg ringer legen neste uke...
Nurkfrid Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Mormor fortalte at da hun gikk med tanten min, gikk hun bare opp 1 kilo i løpet av hele svangerskapet. Og tanten min er en høy flott dame født i 1950. Føler du deg vel, er det sikkert ingen grunn til bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå