mammarettogslett Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 hvit ullbody med rosa sukkertøy...har klipt av den store lappen så husker jeg ikke hva den kunne vaskes på noen som vet?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 ull pleier jo å være ullprogram med 30 grader.
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke bodyen den hvite "lappen" foran med en sau på?? Hadde ullbodyer fra exit i fjor og de kunne vaskes på 60 grader..
Blue Lady Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg vasker ikke ull på mer enn 30 grader, får de over 35 grader ødelegges ullfibrene. Så hva som står på lappen er litt uvesentlig for meg. Tåler de 60 grader så er ulla så behandlet og bearbeidet at jeg ikke hadde kjøpt det, eller så mener produsenten at det er fargen eller sømmene som tåler 60 grader, ikke selve ulla
solita 06 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kjøpte den bodyen i gave til en liten snuppetupp, tror ikke årets name it ull var merket med 60 grader sånn som i fjor. Jeg vasker stort sett all ull på 40 grader ullprogram med Milo, det tåler helt sikkert sukkertøy bodyen og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå