Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Nån andre som begynn å bi lei nu?? Har 9uke igjen,men slit me å få dagan til å gå. Har vært sykemeldt en stund nå,og kjenner meg klar for å bli ferdig med graviditeten.
enbolleiovnen Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 har hatt et sånn jeg også, men merkelig nok går dagene videre. ingenting du kan finn på hjemme? har blitt mye soving på meg, lest bøker, sett film, rydda og gjort klart..blir så du kommer i en håpløs sirkel. prøv å kom deg en tur ut, lys gjør underverker. dra på biblioteket, lån noen blader du kan få inspirasjon fra. bak kaker og godter...strikk...dagene mine er ganske kjedelige fortida. står opp, hjelper til med å sende avgårde dattera i barnehagen, legger meg til å sove igjen, står opp etter mange timer i senga, spiser lunsj og ser litt tv, rydder og pusler, lager middag/henter kanskje dattera - også er det ettermiddag og søvnig samboer og gretten 3åring..juhu....har kommet til 37+5, så dagene sklir unna.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har vært sykmeldt i nesten 1,5 år nå og er rimelig lei av å være hjemme - heldigvis bare en uke igjen til termin, håper jeg slipper å gå så mye over. Gleder meg virkelig til å komme meg ut blant folk igjen, og må si jeg savner det å jobbe - men når kroppen streiker er det ikke annet å gjøre enn og lytte (men fy så kjedelig - aldri vært sykmeldt før heldigvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå