Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Junior sparker av seg sokker og dyne om natta, så nå trenger han noe varmere nå som kulda kommer. I natt putta jeg ullbody, ull-longs og sokker på han, men sokken datt jo fortsatt av... Han var ikke like kald i dag tidlig Hva slags ull-pysj er dere fornøyd med? Kikket på nøstebarn sine, de hadde fot, noe som vi nok trenger. Hvordan er størrelsene da? Junior er helt på normalen lang til å være gutt og kommer til å bruke ullpysjen fra han nå er passert 13mnd til våren kommer...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jenta mi har brukt Janus siden ifjor høst, og er varm og god. Den er ikke føtter på, men hun er sjelden kald på beina. Nøstebarn og bånsull sine har jeg hørt mye bra om, de er vel tykkere enn janus sin tror jeg. Når hun vokser ut av den hun har nå, så tror jeg at jeg prøver nøstebarn/bånsull, men det blir enda lenge til. Hun var 16 mnd og ca 80 cm da hun fikk pysjen i str 90 (brukte 86 i vanlige klær), og den er enda stor i massevis nå som hun snart er 2,5 år og 90 cm (bruker 92 i klær). Ville gått opp 1-2 størrelser fra hva han bruker nå tror jeg.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Veldig fornøyd med nøstebarn sin. Har uten fot da. Kjøpte str 86, han bruker egentlig str 80 i andre klær nå. Den var ganske så stor, og holder nok en god stund. Tror nok det er lurt å kjøpe den i en str større, sånn at den holder en stund.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har Nøstebarn sine pysjer med fot og de er kjempe deilige :-) Når det gjelder str så har vi alltid kjøpt noen som er litt store og heller brukt en truse utenpå. De er .jo ganske dyre så slik får vi de til å vare lenge. Ellers har vi en supergod ullpysj fra Troll, til lillebror. Den er det også fot på. Har fra Janus også, de er gode men uten fot.Synes de blir dratt i halsområdet, slik at det er negativt. Pysjen fra Troll & Janus kan du vaske i maskin, mens Nøstebarn sin skal vaskes for hånd
bellabebis Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke prøvd pysjene, men er veldig fornøyd med ullbodyene og longsene fra cubus! Veldig myke og gode, og tror ganske sikkert at pysjene har fot også
jente og gutt Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har Janus til treåringen og Ull-rik til baby, fornøyd med begge. Deilig og myke, holder fasongen osv.
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Janus har vi, kjempe gode.. De er uten føtter, men så hater jeg de med føtter..
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for input! Høres ut som dere er fornøyd med nøstebarn sin, skal sjekke de andre merkene på nettet. Junior har i grunn gått over til str 86 nå (bruker store 80-plagg fortsatt), så da er vel str 90 smart hvis vi går for nøstebarn... Han er en veldig varm unge, så selv om ull skal være selvregulerende så har vi erfart at han koker opp når det blir varmt. Så pysjen blir nok ikke brukt lenger enn til april, men som en sa så er den jo såpass dyr at den burde holde hele vinteren
du og jeg og vi to Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Er fornøyd med både Nøstebarn sine, Janus og Joha, har vel en av hver;)
anesam Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Troll sine ullpysjer er kjempegode! vet ikke hvor store str du kan få de i.. Ellers brukte eldste regnbueull lekedressen fra janus som pysj!
anesam Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Ja nøstebarn sine er også gode, men jeg hater å vaske de for hånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå