Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har nettopp blitt sammen med barnefaren igjenn. vi har ikke hvert sammen siden jeg ble gravid og nå er lille trollet blitt 9mnd. Hvordan gjør man det med stønadene man får? er det bare å ringe trygdkontoret å si vi er sammen igjenn eller må vi begge dra ned dit å fylle inn papirer? Håper noen som vet
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Dytter litt jeg. Ingen som vet dette?
desember-nurk=) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Har selv blitt sammen med bf igjen, og har en jente på 9 mnd. vi har heller ikke vært sammen siden jeg var gravid=) Jeg ringte til NAV, fortalte akkurat hvordan det var ( at vi bor hver for oss, lite sjans for at vi flytter sammen med det første, dette er en prøveperiode for oss). Jeg beholder alle stønader, men så fort det blir noen forandring i vårt forhold så må jeg melde fra. Bf har fortsatt annenhverhelg, betaler bidrag osv. Bare send PM hvis du lurer på mer! Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå