superkåno Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Prikker altså!!! Har to prikkete barn hjemme, men vi trenger ikke alle prikkene, deler gjerne etter å ha eid de i en uke!! Ta kontakt, hvitvask medfølger!
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan godt ta i mot. Vil gjerne få det overstått. Ulempen er jo at jeg selv ikke har hatt det...men tar likevel i mot. Greit å få det mens jeg likevel er i permisjon
Libido- Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 ja bare send i posten. Er vel værre jo eldre de er?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Ja takk veldig gjerne!! Har ei som ikkje har hatt det, sønnen min hadde det når han var litt over eit år og det var kjempe enkelt!! Fint lite problem, jenta mi er nå over 2år og eg vil veldig gjerne at ho skal ha det nå!!!
polarn & pyrene Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, takk vi tar også i mot det nå. Har en på 3 1/2 år som fortsatt ikke har hatt det selv om vi har besøkt flere som har hatt. Virker ikke som kroppen hennes vill ha de. Vil så gjerne at hun får det før hun blir eldre, for hvor eldre det er jo verre er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå