Gå til innhold

Håper noen kan svare meg!!!!! Ang. utdanning.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har begynt på nettstudier, og er deltidsstudent, ved siden av dette jobber jeg 40%. Har en inntekt på 7500 (utbetalt). Jeg har ikke mulighet til å jobbe mer, hvis jeg skal få tid til skolearbeid ved siden av. Barna er i barnehage 3 dager i uka, mens jeg gjør lekser, og jeg jobber 2 kvelder i uka. Til sammen blir dette som en fulltidsjobb. Når vi skal betale barnehagen, blir likninga fra i fjor lagt til grunn, så vi betaler 3000 i mnd, selv om vi ligger langt under satsen på 400000 i samlet inntekt som er minimum for å betale maks barnehagepris. Synes dette er urettferdig, jeg. Noen som vet om jeg har krav på noen som helst slags støtte mens jeg er under utdanning??? Føler jeg på en måte blir motarbeidet mot å gå mer skole....ikke får jeg billigere barnehage selv om jeg har redusert inntekt, og ikke noen form for støtte... Får 1000 kr i forsørgerstipend, det hjelper jo på, men er ikke så mye.... Håper noen kan svare meg, like før jeg går ut i jobb igjen, og legger hele utdanninga på is.... Alle tips tas imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er under omskolering, så er det vel ikke annet enn Lånekassa som kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...