Gå til innhold

Når sånn ca synker magen ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan variere mye. Jeg hadde termin i går, og magen min har ikke sunket en mm. Snuppa er ikke festet og ligger ikke langt ned i bekkenet...

Skrevet

Hei

Sist jeg fikk sank magen rundt uke 36 fikk ei tulle i uke 38. da hadde ikke hodet festet seg. men vannet gikk.

Nå har jeg bært det veldig lavt og det begynte og legge seg ned i uke 26. jeg må ta det helt med ro og ikke stresse noe. er ikke modning, enda takk og lov. har ikke termin før 19 des. har hørt det er litt forskjellig.

Klems

Skrevet

Hei

Magen min sank i uke 32 33 er nå i uke 34.

Skrevet

Jeg syns magen endrer seg fra morgen til kveld, jeg.. på morgenen står den liksom litt oppover, men på kvelden mer rett ut.. Noen som skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Magen min sank på mandag. Da var jeg 38+1. Sist kan jeg ikke huske at den sank. Fødte da 39+6.

Skrevet

Babyen ligger festet langt nede i bekkenet, men magen har ikke sunket noe... er 38+5 idag. Men, det kan være at magen ikke sunker heller, for jeg er ganske liten (155-156 cm), og hun tar liksom hele plassen uansett.

Skrevet

Dette er med andre ord veldig forskjellig fra person til person, og fra sv.skap til sv.skap... Tusen takk for svar alle:-)

Skrevet

jeg har det som PUTTE MED GUTT og N-80, er nå i uke 39+2 og føler at jeg har alt langt oppe i halsen.......selvom hun ligger godt nede i bekkenet (ikke festet)

Skrevet

jeg fikk kommentar om at magen hadde sunket når d var rundt 40 dager igjen...:)

Skrevet

Er 39+2 og har fortsatt høy mage. Jordmor mente hode var festet på kontroll i går, men vet nå ikke helt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...