Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg går rundt å fyser på alt mulig! Vet ikke helt spesifikt hva jeg vil ha, bare det er godt heehe... nå for tiden går det ned maaaaasse gulrøtter, blir vel snart oransje tenker jeg...=p Ingen ting å si på matlysten nei.. fyttikatta... spiser jo ett eller annet støtt og stadig... i går kjøpte jeg meg en sjokolade,men den ble jeg bare kvalm av... men gulrøtter og agurk går rett ned uansett.. hehe =p
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Skjønner hvordan du har det hehe.. jeg går rundt hele tiden p tenker ut hva jeg har lyst på.. sååå fysen... hm, hva vil jeg ha nå, og nå og nå... finner også litt frukt og grønt, gjerne agurk, bare for å putte noe godt i munnen... puh.. har spist mye godis frem til nå, men prøver virkelig å skjerpe meg.. har lyst på alt, ALT får håpe dette går over etter fødsel )
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 haha, heldige deg!! skulle likt å hatt det omvendt.. elsker jo sjokolade! Når jeg blir gravid så blir det vel helt ekstremt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå