Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Mulig jeg er hysterisk, men hvis man VIRKELIG prøver: Bør man gå i svømmehall i dagene rundt EL? Eller vil alt av prøving være forgjeves fordi klorvannet vasker vekk både EL-slim og sæd ...?
Babylove og knøttet Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Dette lurer jeg også på. Jeg svømmer ganske mye, og har hørt at det er stor fare for infeksjon i begynnelsen av svangerskapet hvis man gjør det. Og ofte vet man jo ikke før etter en stund om man er gravid eller ikke. Bør man holde seg vekke fra svømmehaller under prøving da?
Snabeltann Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 dette spurte jeg legen om. da lo han godt. da skal man i utgangspunktet ikke dusje, vaske seg nedentil eller sitte i badekar heller, sa han. og det er jo helt meningsløst. vagina er konstruert slik at den ikke sluker vann i et basseng (da ville det jo har rent i strie strømmer av deg når du går opp..) og svømmeaktiviteter er det eneste som er trygt å foreta seg helt frem til fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå