Gå til innhold

Flere som har /har hatt vondt rundt navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg forferdelig vondt rundt navlen. Hvis jeg trykket forsiktig på den, så kjentes det ut som knivstikk. Har kjent en del i dag også - også når jeg bøyer meg.

Kan ikke huske å ha hatt det sånn før, men det er kanskje vanlig?

Noen andre? Vurderer å ringe å snakke med jordmoren min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sånn "blåmerke"- følelse rundt navlen innimellom, men det var nok mest fordi babyen sparket mye der mente JM :)

Skrevet

Jeg hadde mye av dette for et par uker siden, men nå har det gitt seg litt.. Skikkelig øm i området rundt navlen. Det kommer og går litt, så jeg regner med at det er noe som strekker på seg inni der ja :) Jordmor mente det var livmoren som strakk på seg, eller navlen som var på vei til å vrenge seg utover..

Skrevet

Jeg også har hatt en del vondt rundt navlen-sånn blåmerkevondt ja. Men det har vært mest vondt når jeg har sittet/stått, så jeg går ut fra at det bare er at huden strekker seg... Håper jeg slipper vrengnavel-syns det ser så ekkelt ut ;) hihi... Mye rart en skal bekymre seg for gitt!

Skrevet

Har også hatt sånn at det kjennes ut som knivstikk, eller at noe neste ryker inni der. Nå er navlen nesten vrengt og det er nok det som har gjort vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...