Gå til innhold

Huff tror jeg har blitt forelsket i en annen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller vet ikke om jeg kan si forelsket, var for en del år siden i spania der jeg traff en skikkelig ferieflørt. Vi ble veldig betatt av hverandre begge to og var sammen hele ferien, det tok laaaaaang tid å komme over han etter at jeg kom hjem. Ble veldig lei meg å gråt når jeg reiste ifra han og hadde skikkelig sterke følelser for han da.

Dette er som sagt en del år siden og han ble glemt og jeg har fått 3 barn sammen med en herlig mann som jeg elsker veldig høyt!

Nå har han tatt kontakt med meg over msn og vi har begynnt å prate sammen igjen... vi har brukt webcamera og jeg ser da dette vakkre ansiktet og disse mørke dype øynene... Han gir meg masse komplimanger og sier at han tenker på meg hele tiden og hvor vakker jeg er og masse annet, har aldri fått så mange komplimanger før :) For noen dager siden da mannen min hadde lagt seg tok han kontakt med meg på msn og vi begynnte prate, det ene første til det andre og til slutt lekte vi med oss selv forann web camera, etter dette får jeg han ikke ut av hodet, tenker på han hele tiden og får sommerfugler i magen hver gang jeg ser han tar kontakt... vet ikke hva jeg skal gjøre..Han er så utrolig... men jeg elsker mannen min og det er han jeg vil leve med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så avinnstaller webcam og blokker denne spanjolen fra msn listen din da!! Bruk hodet og tenk på hva du har og hva du kan miste. Tenk om mannen din finner ut av dette??? Da mister du mest sannsynlig alt. Slutt nå mens leken er god! Hadde en dame her inne skrevet at hun hadde oppdaget at mannen gjorde noe slikt som du driver med nå, hadde hun garantert fått tusen svar med 'kast han ut!'.

Så - skjerp deg og blokker ham NÅ!

Skrevet

dette kan nesten høres ut som meg bortsett fra at jeg ikke er betatt av han lenger.... var i chile for noen år siden og traff en skikkelig ferieflørt og ble veldig forelsket, var ikke mer en 15 eller 16 så det var fortsatt ganske uskyldig... ble veldig forelsket i han og gråt mange ganger etter jeg kom hjem for det jeg savnet han... han la meg plutselig til på msn lista mi for en ukes tid siden og vi begynnte å snakke sammen, syntes det var hyggelig å få kontakt med han igjen og høre hva han driver med om dagen, fikk fortsatt mange fine kommentaren fra han og takket han for det, men plutselig skrudde han på web camera sitt, koselig tenkte jeg, morsomt å se hvordan han ser ut etter disse årene, og ja da han var fortsatt like fin om ikke finere, jeg har bilde av barna mine og forklarte han at jeg hadde mann og barn nå :)

Plutselig begynnte han å spørre om jeg ikke kunne tenkt meg å vært utro mot samboern min og spurte om jeg vill se HELE kroppen hans!!

Der forsvant den uskyldige ferieflørten min som hadde blitt en voksen grisemann!! Så da var det bare å gjøre det kort å si at jeg ikke var interessert lenger, snakker fortsatt sammen men bare om vind å vær da han ikke snakker så godt engelsk ;)

Men over til deg... KUTT UT kontakten med han nå!!! tenk om din mann finner det ut og du mister alt det fine du har og tenk på stakkars mannen din som ikke aner noenting!! nei tenkt deg om 2 ganger her, er familien din verdt å mistet pga en ferieflørt....

Signerer de andre her, hadde det vært omvendt så hadde du fått til svar at du skulle hive han ut med engang og at han ikke er noe å spare på! Tenkt deg veeeldig godt om....

Skrevet

Helt enig, hva om det var mannen din som satt å flørta med ei vakker dame? Blokker han! Gi faen i han! Før du ødelegger det du allerede har!

Skrevet

Tenk slik på det; en fyr som grer egoet ditt og smigrer deg, eller en mann som stiller opp for deg og barna deres. Som elsker deg og er der i hverdagen?

Blokkér spanjolen og stikk huet under ei kran med rennende kaldt vann jente!

Skrevet

Hvor mange jenter tror du ikke han sitter på webcam med? Herregud så naivt å tro han er betatt av deg ennå. Han er bare betatt av følelsen av å kunne sjarmere damene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...