babyklar er lykkelig :) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Dersom man har deltidsstilling, men tar ekstra vakter. Får man da i permisjonen betalt for den stillingen man har fast,eller får man også penger for det man har jobbet ekstra? Eks. Jeg jobber 75% stilling, dersom jeg tar ekstravakter så jeg kommer opp i 100% stilling, får jeg da utbetalt for 75 eller 100 % stilling i permisjonen? Og hva dersom jeg blir sykemeldt underveis? Går de da ut fra siste lønning ifh til sykepenger og permisjon? Eller det som står i kontrakten??
*Super*Mamman* Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 De regner ut gjennomsnittslønnen din ja, inkludert det du har jobbet ekstra.
babyklar er lykkelig :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 vet du for hvor lenge? Jeg mener, regner de gjennomsnittslønn ut fra de siste 6 mnd, siste åre,siste tre mnd???
*Super*Mamman* Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Vet du, det finnes det faktisk ingen konkrete regler på, helt teit men... Denne gangen fikk jeg regnet gjennomsnittet fra det siste året, men gangen før det tok de fra de tre siste mnd... Mulig de regner ut slik som lønner seg best hos deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå