Gå til innhold

Engstelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en dag med å kjenne lite liv så dro jeg i går til sykehuset og fikk en CTG og UL. Legen kunne fastslå at det var lite bevegelse der inne, men at hun ser ut til å ha det bra og at tilførsel gjennom navlestrengen fungerer bra, og det ikke skulle være særlig grunn til bekymring... Men jeg er IKKE beroliget! Hun sparker nesten ikke i det hele tatt, veldig stor endring fra hva det har vært....Jeg er nå i uke 42. Er det noen andre som hadde lite liv mot slutten, men som har født friske og fine barn? Har mest lyst til å dra ned igjen og kreve en sjekk til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare dratt ned og forlangt å få en sjekk! Det skal tas alvorlig når det blir endringer i babyens mønster! I tillegg så er du jo på overtid!

Jeg hadde nesten forlangt å blitt satt i gang.. Men nå har jeg virkelig angst for å gå for lenge over tiden da.. Jeg ble satt i gang 12 dager før ul termin (overtid med menstermin), men det var pga. maserier da.. Men det var ingen problem når jeg sa at jeg var så lei, trøtt og sliten.. Hadde fått god åpning da.. Fikk bare hjelp ved at de tok vannet. Jeg hadde også en stille og rolig baby.. Så det var ofte jeg "forlangte" å bli sjekket.

Stå på ditt! Lykke til =)

Skrevet

Enig med anonym over. Kan du ikke be om å bli satt igang, du er jo nesten to uker på overtid...?

Krev ny sjekk og stå på ditt! Lykke til!

Skrevet

Huff, jeg har liten lyst til å bli satt igang, har hørt så mange skrekkhistorier om det! Men tror jeg skal be om en sjekk til, ikke ok å være så nervøs!

Skrevet

Jeg ble satt igang med min (første fødsel) og det gikk helt fint! Fikk en 'ballong' som skulle presse på livmoråpningen slik at den åpnet seg mer. Fikk satt inn ballongen kl. 11 på formiddagen, litt før midnatt var babyen ute. Så jeg syntes det var helt greit. Men har også hørt mange skrekkhistorier om folk som må ta piller i to døgn osv... men når du er i uke 42 vil jeg tro at kanskje en slik ballong er tingen? Evt at de tar vannet?

Men be om en sjekk til hvertfall. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...