♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 1,5 uke siden ikm og enda ingen tr. Testet imorges svaaaakt positivt på en billig strimmel test. Anbefales å teste igjen om 48 timer, altså 2 døgn så skal gjøre det. Men kan det være at jeg har for lite hcg hormon til at den blir positiv? Er bare 1 pp etter fødsel, men ble gravis på 2 sist så. Men da tok jeg en digital test 2 dager etter ikm og den ble positiv med engang. Trodde den krevde mer hcg hormon enn billigstrimlene..... Er jo 1 av 2, enten gravid eller så kommer tr snart, men blir gaaaal av ikke å vite....
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Heihei:-) Sist jeg var gravid fikk jeg svak strek på billigtest, tok deretter en CB digital og fikk "gravid". Så kanskje du skal prøve en CB digital? Har også hørt om noen som får svak positiv på billigtest, men sterk på vanlig CB. Lykke til!! Høres ut somom du er gravid:-)
Gulosten™ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Positiv er positiv Ser man strek så er den rimelig bankers! Ville allikevel tatt en CB digital, da får du svart på hvitt! Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå