nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde en MA for 5 uker siden, og testet positivt på nytt i går ) fordi jeg vet sånn ca hvilken dag jeg hadde eggløsning, blir terminen 12 juni, så jeg rekker akkurat å bli ferdig med eksamen før fødselen ) tenkte i går at "kan det være hormoner fra sist?", men symptomer forsvinner vel ikke i 5 uker for å luske tilbake og lure meg vel? så da jeg kom hjem fra skolen i går fikk jeg en STOOOOOR rosebukett av mannen )
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer kjempemye, det er jo flott:)
Gulosten™ Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Det hørtes helt fantastisk koselig ut!! Hvis mitt siste forsøk hadde funka hadde jeg hatt termin dagen før deg Hehe. Men satser på at henger oss på en måned etter:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er ikke. Kjenner mensmurringene kommer nå. Men, men, det var bare 1 pp og man kan jo ikke vente å lykkes allerede da! Gratulerer så mye
Sivalur Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer! Juni er en super måned å føde i..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 Tusen takk alle sammen ) Håper det går bra denne gangen!!!!!! Tenkte å føde den 28, for da har både jeg og sambo bursdag..... HAHAHAHAHAHA )
Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, da må du føde. Da har jeg bursdag også. Hehe fin dag det. Gratulerer så mye forresten:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2008 snakket med legekontoret nå, og jeg skal få henvisning til tidlig ul om 3-4 uker ) jippi )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 åh så bra snuppa!!!! *glad på deres vegne*!!!!!! )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. oktober 2008 takk snupp )
T**** mamma:) Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer så masse:) Kjekt at du slapp å vente lenge på at det skulle klaffe igjen!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. oktober 2008 tusen takk )
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #21 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulera. Vil ikkje vera gledesdrepar, men eg trudde og eg skulle bli ferdig med alle eksamenane før mallo kom......slik gjekk det jammen meg ikkje du,,,,, Men det betyr så lite, baby er kos uansett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå