Bare meg... Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Har vært spent lenge på om jenta vår ble et september-barn etter diverse ting. (Ble bl.a. nesten satt i gang den 14. september fordi de trodde vannet hadde gått, og alt har vært så klart for fødsel så har venta siden det.) Men, har jo sagt til alle at vi skulle ha barn i oktober, så nå blir det det da. (c:
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke skjedd noe nei...Men oktoberbarn er fint da:) det håper jeg og på, selv om det mest sannsynlig blir november barn her:) Er inne og ser etter nicket ditt hver dag i håp om og se en link om at det er i gang... Prøv å kos deg da, ja lett å si, men fyll dagene med koselige ting så går det litt raskere. tenk på hva du kan unne deg for noe ekstra imorgen? Hva som helst som du ser på som noe ekstra koselig...så har du noe å glede deg til hver dag og plutselig så sitter du der med lille gull i armene:) Stor klem fra meg;)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Mannen trodde det skulle bli septemberbarn denne gangen også, hadde termin i oktober for to år siden - og da ble det septemberbarn:-) Men _litt_ optimistisk å tro han kommer to uker før termin;-) Håper du slipper å gå langt uti oktober da! Masse lykke til!
tullemimor Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 blir oktober barn på oss også, hadde termin igår jeg...men kulen er her enda venter i spenning:)
lin76 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Oktober her også, trass termin 26-27. september. Greitt for meg, så lenge det ikkje blir laaaangt inni månaden... ;o) Lykke til til alle fødeklare!
malise Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Samme her.. Hadde termin 29. september, men det blir visst en oktoberbaby på oss. Håper den kommer snart!
Bare meg... Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for sparket bak NuttaMi! Blir fort litt apatisk og tiltaksløs om dagen. Men, i dag her jeg kosa meg og spilt litt piano og sunget (les:gaula) noen sanger. Er jo faktisk masse jeg kan gjøre som jeg sjelden tar meg tid til ellers. (c: Håper virkelig alle dere september- damer føder snart! Lykke til alle sammen! (c:
Randi67 Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Her og, hadde termn 2909, men min gutt viser ikke noe tegn til at han vil ut. Har ingen plager, sover til og med nesten hele natten gjennom, kun 1 gang oppe på do. Jaja, han får bare komme når han vil, tenker jeg :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå