Gå til innhold

Nå sitter jeg her og griner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dum nok til å spørre mannen min om det ville være krise om han ikke nådde fødselen...Nei svarte han...det var ikke det jeg forventet meg. Forrige gang sa han det var den største opplevelsen i hans liv. Jeg var syk med svangerskapsforgiftning sist, og er redd for det samme denne gangen, og så er det likksom ikke noe krise om jeg må føde alene...fy faen...nå vil jeg ikke ha han med lenger. tror jeg spør mamma...ikke alltid lurt å spørre disse mennene, det kommer svar en aldri kunne tenke seg. Og ja da...jeg burde kanskje ikke spurt, men han skal reise bort med jobben flere ganger fremover, og jeg ville egentlig lukte lunten om hvor viktig det var for han....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, du får bare tenke at mannfolk er mannfolk. Er ganske sikker på at det ikke er slik han uttrykker det. Selvfølgelig bryr han seg. Tørk tårene du. Ta deg en ny prat med han og hør hva han egentlig mener! Ingen grunn til å sitte å gråte i alle fall. Du er nok litt hormonell. Gå og legg deg og se fram til en ny spennende dag med spark i magen i morgen :)

Skrevet

Kjære deg, nå spiller hormonene deg et digert puss!

Jammen ikke lett å være mannfolk med høygravide hormonbomber i hus!

Han mente selvsagt ikke det du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...