Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 sikkert flere som vil protestere nå, men jeg mener det virkelig! ikke bare fordi han lager mat, pusser opp hjemme, støvsuger, har en flott familie, vasker kopper, har sunne interesser og er med på ting jeg liker selv om han ikke liker det selv! men fordi at selv når jeg er "håpløs" og kanskje litt urimelig(som vi damer noen ganger er), så prøver han faktisk å forstå! til og med når jeg stenger har ute med "jeg snakker ikke til deg nå", møter han meg med forståelse. han gir meg pusterom når jeg trenger det. og viser meg at han er glad i meg når jeg trenger det. og selv nå som jeg går rundt som en elefant fordi jeg er 37 uker på vei, så synes han jeg er den vakreste jenta i hele verden!! :) jeg prøver å være en like god kjærest som han er, og øver meg stadig:) jeg er værtfall hodestups forelska og nyyyyter det:) det har ikke alltid vært like rosenrødt mellom oss, og vi kommer nok til å møte mange utfordringer!! men dette må da bare love godt?????
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Eller så er han bare en tøffel i størrelse 152...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 er det mulig?? å prøve å dele noe positivt på disse sidene er håpløst! er det slik at man må være bekymret eller negativ til noe for å få et ok svar? for hvis det er det eneste dere har å si kan dere lik så godt la være. beklager hvis jeg traff et ømt punkt.....??? HI
Dronningen! Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Ja for enkelte personer er det mulig å vri noe fint til noe negativt. Og til dere andre anonyme Man trenger ikke være homo eller tøffel for å ha empati for andre og å involvere seg i familien/andre personer..... Aner jeg en viss misunnelse?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Så heldig du er!!! Kos deg med samboeren din!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns bare han hørtes litt tøflete ut, for min del.. skulle vel ha klasket på et smilefjes ) Har også en kjempegrei mann (du har ikke verdens beste, for han bor nemlig jeg sammen med). Vi krangler så busta fyker, men det piffer opp hverdagen selv om det er pyton når det pågår. Han kan ikke fordra husarbeid, men hjelper motvillig til innimellom. Men vi har felles holdninger til grunnleggende verdier i livene våre, og det er nok vel så viktig som kos, klem, oppvask og støvsuging. Hilsen-tøffel-anonymen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 HI; sånn er mannen min også, det er ganske så flott! Jeg kan være usannsynlig lite tålmodig noen ganger, men han lytter så godt til meg og tar meg på alvor, og da føler man seg så sett og elsket for den man er. Og det er gode minner at da jeg som høygravid følte meg tung og ulekker ga han med de flotteste komplimenter..fra hjertet. Men jeg må le litt av alt han har blitt med meg på: f.eks da jeg en gang dro ham med på aerobic, hadde et anfall av å "ville gjøre noe ekstra gøy sammen". Han er skikkelig sånn fotball-type, så du kan si vi fikk oss en skikkelig latter begge to. Elsker ham for at han er så lite selvhøytidelig:) Det eneste han ikke tilgir meg for () er at jeg overtalte ham til å gå på kino med meg og se "kroppen min" av hun M. Olin. Det var ham og 50 damer i alle aldre i kinosalen og 1 time og 20 minutter fullt av nærbilder og inngående kommentarer om kvinners selvbilde og kroppskomplekser:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 hehe.... ser dere for meg på aerobic! det hadde aldri i verden samboeren min blitt med på! noe som er forståelig. og egentlig har vi vært på flere "guttefilmer" på kino, så har gjespa meg gjennom ganske mange minutt med skyting og bombing.... hehe:) det er utrolig hva man finner på når man virkelig bryr seg om et annet menneske:) HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Hm, da tror jeg "min" vinner den såkalte "tøffelprisen"...!. Min er nemlig ikke særlig glad i action&skytefilmer, mest i europeiske filmer med det han kaller "skikkelig handling med skikkelige mennesker". Er enig i mye, men er veldig typisk glad i sånn klissete hollywood-filmer også jeg da:)
blirjegsnartmamma Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Er bare noen som ikke makter å se at andre har gode forhold/ekteskap. Man får samme respons hvis man sier at mannen ikke er utro, ikke har vært og man stoler på at han ikke kommer til å være det, da er man visst naiv.. Men når det er sagt - er fryktelig stolt av og fornøyd med mannen min selv Han elsker meg, selv når jeg er urimelig og vanskelig Hjelper til masse hjemme (vi har begge 100% jobb) i tillegg til at han bygger på huset. Selvfølgelig er det små diskusjoner, men kan med hånden på hjertet si at vi ikke har kranglet skikkelig noen gang.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Hei HI!! Å så deilig å se noen skryte av mannen sin, for da får jeg også lov å gjøre det! Samboeren min er også helt fantastisk! Til og med hans små irriterende uvaner (som vi alle har) preller av og bare blir søtt. Han er huslig, trofast, ærlig, selvstendig, morsom, kreativ, hjelpsom, handy og meget tiltrekkende. Unner ALLE damer å ha det så godt som meg, for jeg føler virkelig at det er dette som er lykke Hvorfor må man alltid dele fæle ting på anonymforumet? Ser ikke annet et hvor jævli gubben er osv...osv... Jo, fordi vi får disse sjalu svarene fra misunnelige damer som lar seg bli behandlet som søppel! Sorry, nå blir jeg sikkert halshugd, men slik inntrykk har jeg fått. Det må da gå ann å skryte litt? Rett og slett dele sin lykke!
blirjegsnartmamma Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 helt enig med S'agapo Sofia mii <3 Er jo en grunn til at vi har valgt å få barn, eller prøver å få barn med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå