Gå til innhold

Har alle navnet klart,eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke navnet på lille prinsen klart enda er 39+3, men det er jo det spørsmålet som går igjen blandt venner og familie..

Er det noen som har det klart? Evt. hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det klart ja:-) Vi har diskutert litt nå og da gjennom svangerskapet, og det var et navn som ble hengende igjen til slutt. Slik som sist:-) Alle rundt oss er nysgjerrige, men noe vil vi ha for oss selv til han er ute. Orker ikke alle meningene om hva den og den synes om navnet. Er 39+2 i dag. Storebror på 2 vet hva lillebror skal hete da, og øver seg stadig på å si navnet. Foreløpig er ikke uttalen så veldig god - så det er ingen som skjønner hva lillebror skal hete;-)

Skrevet

Jupp, hun skal hete Lily Marie :)

 

Sist fikk ikke frøkna navn før hun var rundt en uke hehe, gikk da helt greit det også :)

Denne gangen "stresset" vi litt mer med navnet fordi vi ville at datteren vår skulle få et forhold til babyen og tenkte at det da kanskje var lettere om den hadde et navn :)

Skrevet

Høres bra ut!

Sist visste vi lenge før hva hun skulle hete, men denne gangen aner vi ikke..

Det blir nok lillebror en stund framover, men begynner å stresse litt er jo ikke lenge igjen;)

Skrevet

Denne gangen har vi navnet klart, sist bestemte vi oss ikke før hun var ute :)

Skrevet

39+5 her og vi har ikke bestemt oss for noe enda. Vi vil vente og se om forslagene passer;) Gutt er vel det eneste vi er ganske så sikkre på, og da blir det Patrick. Har 2 forslag til jente og det er Emilia og Amalie, så får vi se da..;) Men vi holder helt hemmelig for både venner og familie hvilke navn vi tenker på. Det får de bare vente og se..

Skrevet

Nei... Men vi har flere gode alternativer som vi begge to er fornøyd med, på begge kjønn. Vi må jo se HVA som kommer ut - for ikke å snakke om HVEM som kommer ut! :)

Skrevet

Ja, det har vært bestemt lenge. Storebror omtaler bare babyen med navnet nå så det er for sent å angre:-) Vi har valgt å kalle han for Tord, så reaksjonene er litt forskjellig, men vi tror vi er veldig fornøyd:-)

Skrevet

For et flott navn!

Min mor heter Lily Marie :-)

Skrevet

Åh koselige navn! Jeg har en Amalie på 3. Men denne gangen blir det gutt, myyye venskeligere synes jeg.

Skrevet

Tord er kult, det blir en staut kar.

38 + 2, han skal visst hete lillebror en stund enda. Må liksom se ham først.

Skrevet

Jeg er riktignok bare 32+6, men vi har kun jentenavn klart, og siden vi har valgt å ikke vite kjønn så bør vi vel også finne på et guttenavn... Men guttenavn er og blir mye vanskeligere.

 

Vi kommer ikke til å fortelle noen hva slags navn vi vurderer før småtten er ute og får navnet, gidder ikke diskusjoner og meninger (som er mye lettere å komme med før ungen faktisk heter det).

Skrevet

Nei, ser ut som om ingen guttenavn er gode nok for vårt barn, Liker å ha alt klart, men det er forferdelig vanskelig denne gangen.

Skrevet

hei...

 

Vi har både jentenavn og guttenavn klart, da vi ikke vet om det er gutt eller jente vi får..... Storesøster og storebror har fått være med å bestemme navn, nå går magen under navnet lille M, siden begge navnene begynner på M....

 

Hadde navn klart på storesøster og storebror og før vi reiste på sykehuset, så da var det bare og se om det var jente eller gutt, og så var navner der....

Skrevet

Vi har IKKE navnet klart. Har heller ingen liste med alternativer.

 

Vi vet ikke om vi får gutt eller jente. Og pappan vil ikke en gang snakke om navn før babyen er født.

 

Ble sånn forrige gang også. Hun fikk navn etter noen dager, og vi syns det var helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...