Antigone Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Dette er mitt første svangerskap og jeg har så langt ikke hatt noen symptomer utenom ømme bryster. Har sett at alt er fint på ultralyd men lurer på om det er vanlig ikke å ha noe kvalme eller smerter? Er 14 uker på vei!
blond Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Unge har gjerne færre plager enn eldre. Vær glad du ikke har problemer/plager. Du vet ikke om du får det eller evt når du får det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg er 30 uker på vei å har ikke hatt noe plager i det hele tatt omtrent, litt ømme bryster av og til, å litt problemer med å sove om nettene nå men ellers ingenting
susemor-3 små Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror det er svært mange som ikke får så spesielle plager under graviditeten. Når jeg snakker med andre, får jeg nesten inntrykk at jeg er den eneste som slet med kvalme og trøtthet. De andre har liksom vært i superform hele tiden... Så nyt den gode formen din:-) Ellers er det vel ganske vanlig at evnt kvalme og trøtthet avtar sterkt rundt uke 12-14. Husker jeg ble urolig på den tiden fordi jeg ikke lenger var kvalm, og det var samtidig for tidlig til å kjenne spark. Da var det godt å komme på UL i uke 18-20 og se at alt var fint.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hmm... jeg var 35 med førstemann og i superform hele graviditeten;) Eneste var ømme bryster.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde ømme bryster en ukes tid, og var kvalm en ukes tid. Ikke noe mer enn det. Deilig med ett knirkefritt svangerskap. Nyt det!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg var heller ikke kvalm eller noe! Vi var vel bare heldige
PilleMille Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg var også heldig og hadde ingen symptomer annet enn et litt underlig humør de første 12 ukene. Jeg begynte å tro at jeg hadde innbildt meg hele svangerskapet, men da jeg kom til ultralyd i uke 16 så jeg en liten baby som sprellet rundt i magen og det hele ble veldig virkelig. Jeg fikk endel vann i kroppen på slutten, men ellers var jeg i superform hele svangerskapet, føler meg ganske heldig ja Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå