Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk akkurat, og noen minutter senere klikket ryggen til mannen min. Så nå har han tatt noen smertestillende og gått og lagt seg. Jeg ligger på sofaen og prøver å finne ut om riene som kommer blir noe av. Jeg og mannen min kommer til å gå omtrent likt inn på føden....i vinkel mens vi uffer oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fødsel på gang!! (Misunnelig) Synd det med mannen din, men lykke til begge to!!

Skrevet

Hehehe! Jeg synes jeg ser det! God bedring til mannen - og masse lykke til til deg:-) Nå er det ikke lenge til du har babyen i armene! Krysser fingrene for at riene blir noe av!

Skrevet

Oisann! Lykke til til dere begge!

Håper du får en fin fødselsopplevelse! Hvis hodet er festet, så tror jeg du gjør lurt i å prøve å hvile litt/sove litt før riene blir for intense!

Skrevet

Takk for det! Nå er vi 11 dager over, snart 12 - så der er jammen på tide. 1.10 er jo en fin dato =)

Skrevet

Klarer ikke helt å sove. Dessuten er det 3-4 minutter mellom hver, så jeg lurer på om vi må reise inn etterhvert....

Skrevet

Åh, snakk om å være misunnelig ja:) Masse lykke til med fødselen:)

Skrevet

Tilbake igjen. Har gode rier, men det tar litt tid før baby kommer. Så nå sitter jeg med varmeflasker og jobber meg gjennom riene. Håper vi kan reise på sykehuset om ikke altfor mange timer. Håper å rekke epidural.....

Skrevet

Åååååå,så spennende da!!! :)

Hahaha, skal jammen med si mannen din er sympati gravid! hehehe! :)

Masse lykke til :D

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

wee wee! Nå har du garantert født:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...