Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Noen som har vært der? Erfaringer? (ikke føde altså)
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg var der for snart to år siden og fjernet mandlene. Bare positive ting å si om den opplevelsen. Bortsett fra smerten etterpå da...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Okai.. skal inn til nevrografi.. Men står ikke noe om nevroavdelinga på hjemmesiden dems.
Koseklompen Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Fin og grei sykehus synes jeg. Pleierene er hyggelige og behjelpelige.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 okai.. Det er bra.. Er sykepleier selv og er litt skeptisk.. Hehehe.. Er bare poliklinisk behandling tror jeg, får vel brev i posten snart.. godt vi har fritt sykehusvalg, ellers måtte jeg vente 36 uker for å komme inn på BSS.
Koseklompen Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 X-en min lå der mye, så fikk litt innblikk kan en si.. Og så er kantina på sykehuset bra synes jeg (hvis det ikke har endret seg), spiste mye lunch der da jeg gikk på spl skolen som ligger inntil sykehuset
jordbær mathilda Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Elstejenta mi var innlagt der en uke. Kjempe fornøyd med alle som jobbet der,tipp topp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå