Gå til innhold

litt forvirret...ang nav...!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønnslipp fra siste lønn og terminbekreftelse- du kan bruke den du fikk på UL.

Dette var beskjeden jeg fikk da jeg søkte....

Skrevet

Ikke alle steder man kan bruke skjemaet fra UL, nei. Jeg sendte det inn og fikk beskjed tilbake om at de måtte ha egen terminbekreftelse fra legen.

 

 

Skrevet

Det står i lovverket at datoen skal bekreftes fra jordmor/lege.

Men det er nok kanskje forskjell på hvem du møter der inne på nav, du var nok uheldig du..

Men får jordmor til å skrive en ekstra sånn for sikkerhets skyld jeg.

Skrevet

Her holdt det med en kopi av helsekortet for gravide, termindatoen står jo der....

 

Trengte ingen lønnslipp, for nav tar selv kontakt med arbeidsgiver for å få tilsendt lønnsopplysninger.

 

Men dette er et drøyt år siden da, har ikke tenkt på søknaden enda dette svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...