Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hvilke papirer må følge med søknaden om foreldrepenger??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Lønnslipp fra siste lønn og terminbekreftelse- du kan bruke den du fikk på UL. Dette var beskjeden jeg fikk da jeg søkte....
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke alle steder man kan bruke skjemaet fra UL, nei. Jeg sendte det inn og fikk beskjed tilbake om at de måtte ha egen terminbekreftelse fra legen.
smilan Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det står i lovverket at datoen skal bekreftes fra jordmor/lege. Men det er nok kanskje forskjell på hvem du møter der inne på nav, du var nok uheldig du.. Men får jordmor til å skrive en ekstra sånn for sikkerhets skyld jeg.
Fire småtroll Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Her holdt det med en kopi av helsekortet for gravide, termindatoen står jo der.... Trengte ingen lønnslipp, for nav tar selv kontakt med arbeidsgiver for å få tilsendt lønnsopplysninger. Men dette er et drøyt år siden da, har ikke tenkt på søknaden enda dette svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå