Gå til innhold

Til dere ufyselige vaksinemotstandere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest gjennom det som er skrevet her inne de siste 2 dagene og jeg forstår ikke hvorfor dere uansvarlige foreldre som er mot vaksiner skal hetse Alva og være frekke når dere svarer. Informasjon om vaksiner får vi nok av på helsestasjonen og jeg har satt meg meget godt inn inn i dette. Tror dere at de forferdelige smittsomme sykdommene forsvant av seg selv? Tuberolose, kikhoste, stivkrampe, meningokokker og kusma? Hæ? Dere burde skamme dere, når dere er spydige, kommer med løgn om vaksiner og hetser enkelte som er i stand til å diskutere vaksiner som feks Alva. Hadde vi ikke hatt vaksiner så har hele verden vært døde nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok koppervaksinen ble godt mottatt når den kom, ihvertfall. USA holdt jo på å bli avfolket pga kopper på slutten av 1700-tallet (kan jo diskutere om det hadde vært noe minus, men det er en annen sak)

Skrevet

Er dette ironisk ment?

"Informasjon om vaksiner får vi nok av på helsestasjonen". Trenger jeg å si mer?

Skrevet

Debatten her inne om vaksine er helt horribel!!!!

Skjønner ikke hvorfor noen kaller andre dårlige mødre når noen velger å vaksinere barna sine. Jeg kaller da ikke dere som ikke vaksinerer barna deres for dårlige mødre.

Skrevet

For ikke å snakke om polio, en sykdom som er helt forferdelig og invalidiserende for de som blir rammet. Det er nesten ingen i Norge som har sett barn som voskser opp med denne sykdommen som blir invalide resten av livet, og en tror derfor ikke at denne sykdommen er en trussel. Den generasjonen som har kjent dette på kroppen er i ferd med å dø ut. Sykdommen er derimot høyst levende i andre deler av verden. Vi er heldige som slipper unna nettopp på grunn av vaksinasjonsprogrammet.

(Men den siste setningen var litt overdrevet da, hele verden ville nok ikke vært døde, men mange ville blitt syke, dø og /eller hatt alvorlige bivrkninger av sykdommer som lett hadde blitt ungått ved et lite stikk :)

Skrevet

Jeg følger vaksinasjonsprogrammet på mine barn og mener det er det riktige, og jeg er glad for at de aller fleste foreldre er enige i det, da kan vi holde mange av disse sykdommene i sjakk...

Men likevel er jeg glad det finnes motstandere, det skal være litt debatt rundt ting, og forskere og leger trenger noen motstandere til å puste seg i nakken for å hele tiden bli minnet på at det finnes flere siden av en sak og at vi aldri er helt utlært på noe felt, det må fortsetter å foskes og prøves ut.

Debatten mener jeg derfor er av det gode, men da snakker jeg ikke om debatten her inne på bib, for den er både usakelig og usmakelig. Jeg håper virkelig de som er i tvil henter informasjonen sin andre steder enn her inne!

Skrevet

Oi, ble litt mange skrivefeil der, gikk litt fort med 1-åring kravlende på fanget...

Anonym 08:56

Skrevet

det har du retti anonym 08:56

en debatt har ingen vondt av, men det er akkurat den her inne jeg mener. den er horribel den.

Skrevet

Signerer denne Deep Shit Junkie!

Det er rett og slett litt skremmende å se at noen foreldre ikke har mer respekt både ovenfor livsfarlige barnesykdommer, men også sine medmennesker.

Klipper og limer ut utallige artikkler, men hvem som helst kan jo legge artikler på nett. Husk at informasjon begge veier skal ha gode kildehenvisninger, og forsøk skal helst være dobble blindstudier med tilstrekkelig nok mange deltakere.

Men debatt er sunt, men håper tvilere snakker med fagpersonell når det kommer til så viktige spørsmål.

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Deep Shit Funky

Ja la oss tvangsvaksinere slik de gjorde før i tiden, holde fast alle som nektet og banke sprøytene inn i kroppen gjentatte ganger og rope halleluja. Ja de gjorde det før i tiden, de som sa nei fikk sprytet inn 5 dobbelt dose av de skvise som de har smørt sammen.

Hadde Norge innført tvangsvaksinering her, hadde jeg flyttet. Sverige har i det minste fortsått en del i forhold til norge allerede når det gjelder vaksiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...