Gå til innhold

jeg er kjæreste syk! (bitte litte granne sytete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde som de fleste har fått med seg en kjæreste i en kort periode. og det var veldig fint. men nå kan jeg ikke gå tilbake og være fornøyd med livet uten. vil ikke ha han, ikke sånn han er nå ihvertfall. så jeg vil ha en ny, men jeg kjenner ingen ny og jeg spyr av mer dating sider. man får aldri med seg glimte i øye som forteller at hjerte er hjemme der.

må jo være på ordenlig, med ordentlige følelser ellers er det ikke noe morro.

hm.... hvorfor kan man ikke bare bestille en ordentlig god en?

*føler jeg har ventet lenge nå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du... sakte i svingene da! Om vi andre må tråle oss gjennom hauger med frosker i nesten 30 år, så kan du vel være litt tålmodig:) he he:)

Skrevet

...evt bare overfall søte menn på gata! :D

Skrevet

hehe... jeg har trålet meg igjenom en god haug med frosker! DET kan jeg love deg... haha...

jeg vil bare ha en, en bra en... hehe... ikke masse vis av frosker.. hehe..

30 år du liksom. jeg har blitt en sær gammel dame med alt for mange katter leeeenge før den tid... hehe

Skrevet

Ææææ, nå er du bare teit. Som om de hopper opp i fanget ditt liksom.

Kom deg ut på noe der det er menn da. :)

Skrevet

men han er 21, det byr meg i mot...hehe...

jeg vil ha en mann ikke en gutt som tror han kaaaaaan... hehe...

men egentlig så burde jeg kanskje prøve det. for 30 ett eller rannet menn funker tydligvis ikke så bra... hehe

Skrevet

selvsakt burde de komme å hoppe opp i fanget mitt. vet du hvem jeg er eller? jeg er mortilgunnar. de burde ville ha meg... hahah

hm... hvor er det menn? hvor fins det bra menn? og hvordan møte de med en 2 åring på slep? hehe... tips motas med takk... hehe

Skrevet

å tro at alle menn i begynneslen av 20-årene er umodne, er like ille som å si at unge mødre er dårlige mødre

Skrevet

jeg tror ikke at alle men i 20 årene er umodene. kjenner flere menn i 20 årene som er veldig oppegående.

jeg bare har aldri tent på noen i begynelden av 20 årene.

Skrevet

Is i magen..

Jeg fant min på internett.. ('sjekkeside').. og bestemte meg for HUN skulle jeg ha.. Inviterte henne hjem til meg... Og hun bodde/bor halve Norge unna.. Hun kom på besøk.. - og helgen etter også.. og vi ble et par..

Hun er fortsatt jenta mi.. Smask..

Skrevet

det er litt verre:-)

Skrevet

Hun er forresten 42- snart 43... Ville heller ikke ha et smårips..

Skrevet

ååå.... så søt historie :-)

jeg vil også finne en som skal være min :-)

hihi.. is i magen du liksom. akkurat som jeg ikke har hatt det lenge nok.. hehe...

Skrevet

Du finner det skjønner du...

Jeg kysset noen frosker underveis jeg også..

Destod bedre når du finner 'den rette' (klisjè) ... Jeg ga bare bånn gass når jeg fant den jeg kunne tenke meg ;-) ... Hih..

Skrevet

Sjekk Facebooken min, han med initialene KJ (tror jeg bare har en av de) er VELDIG både fin og singel;)

Tror jeg har prøvd å selge ham her inne før! Hihi...

Skrevet

Du er ikke den eneste Mortilgunnar. Jeg også er kjæreste syk nå..... Har vært singel i 1 år og har vært klar for nytt forhold en stund allerede,men hvor finner jeg drømmemannen henn da tro ? :(

* syte,syte,syte *

Skrevet

han som ikke har bilde?

Skrevet

hehe.. sån egentlig så har jeg vært singel siden jeg ble gravid med småen omtrent så det er vel 2 1/2 år... hehe...

hm.. kanskje det har noe med at vi har barn? ikke lett og møte folk når man er hjemme 95% av tiden.. hehe

Skrevet

jeg smører meg med tolmodighet alt jeg bar klarer.... hehe

skal på krangletreff på lørdag da.. kanskje det er noen hotte menn ute da... hehe

Skrevet

He he, ja... Go for it !!! Vær standhaftig.. !!!! ;-)

Lykke til.........

Skrevet

hehe.. og i mellomtiden så er det vel lov til og drømme om gifte menn som man aldri kan få?

hehe... for det er jeg ganske god på. av en eller rannen grunn virker ofte gifte menn mer intresange en singler... hehe.. sikkert fordi det aldri kan bli noe

Skrevet

Hehe.... Er ikke bare,bare å dra på vift da nei.... :)

Vi to får ta oss en runde på jakt når vi begge har "barnefri" da vettu ..... :) Hehe....

Skrevet

hehe.. jeg er med på vift... hehe.. bare å nevne tid og sted så stiller jeg opp.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...