Tøysetipp Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvordan i Guds hellige navn får jeg lagt inn et bilde med tekst under.. Mitt kom helt nederst på siden.. Under alle innleggene.. Men, jeg vil ha det under innlegget mitt per i dag.. Noen tålmodige sjeler der ute som kan mate meg en teskje?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Når man skal laste inn et bilde så får man spm om hvor man vil ha det på siden! Etterpå så justerer man hvor man vil ha det med piltaster, entertegn osv! hehe....... Prøv deg litt frem! Jeg klarer å knote det til etter en stund jeg ihvertfall!
Tøysetipp Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Har aldri fått noe spm. om noe, jeg.. Jeg får vel bare prøve meg frem.. Urk..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Når du skal laste opp et bilde så kommer det jo fram et liten "side" der du skal gjøre det på, til høyreog litt ned der så er det tegninger av hvordan man vil ah bildet og da klikker man bare på det som passer best!
Tøysetipp Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Ikke hos meg.. Fordi jeg skjønner niet av det her.. Legger til et gadget hver gang. Men, jeg tror jeg skal plage søsteren min litt.. Dumma, meg... !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå