lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 sokker. Tenker å ha massevis av sokker ferdig før jul. Husker det var så fint å være hos bestemor, for der var det alltid nye ull sokker i puffen om jeg trengte et par. Og det gjorde jeg jo innimellom. Er ikke sikker på hvem som skal få sokker til jul, men noen skal få det. Har kjøpt garn på rema til 5 kr pr nøste. Kjøpte 6 nøster.
~~DoraDora~~ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Heldig du som kan strikke:) ...og heldige de som skal få varme føtter til jul ))
Deidei Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har også begynt å strikke litt på kveldene når barna er i seng.. men her går det i leggingser til eldste jenta på 11 år... Igår kom gubben og lurte på om jeg kunne lage et langt varmt skjerf... Jeg ble paff, men jeg kjøpte garn idag og har begynt...... så jeg får se om han vi ha det når det er ferdig.. Var forresten billig ullgarn på Nille også til 5 kr nøstet.....
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Sukk, skulle ønske jeg var flink til å strikke. Da skulle jeg hatt mange fine jakker og gensere til alle i familien da Sist jeg strikket var i 6. klasse, grytekluter. Den ene ble som en bordduk og den andre som et frimerke :-/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har faktisk ikke strikket så mange par sokker i mitt liv, kanskje 2-3 par, men nå tenkte jeg at jeg skal lære det ordentlig, og slipper å spørre tanter ol. Har en bok jeg kan se i nå. Strikket innimellom før når jeg var mindre og var hos tante, bestemor og de som strikket. Da var det så lett å få hjelp. Har faktisk kommet ganske langt allerede enda jeg begynnte i går. Er ferdig med over halve første sokken.
Deidei Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Du er jammen flink du.. Jeg har aldri skjønt helen på sokkene jeg.. Tror jeg greier skaftet, men så stopper det også.. Så her i huset går det i skjerf.. Da er det bare rett hele veien..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå