*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Vi har ikke så stort soverom og får ikke inn en vandlig sprinkelseng. Vi har selvfølgelig tenkt å flytte til noe større etterhvert men jeg bare lurte på om noen av dere vet hvor lenge en baby kan sove i en vugge med madrassmål 40x89 cm? Tenkte på en sånn troll vugge fra babyproffsen... Takknemlig for alle svar og gjerne alternativer:)
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ett barn skal jo være ca.80 cm v/ 1 års alderen, men jeg tipper til barnet er rett over 6-7mndr iallefall:-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar! Jeg har løpt rundt med målestokk helekvelden å jeg tror vi ender opp med ny seng både oss og babyen. Da får vi nemlig inn en sprinkelseng:)
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Når det kommer til str på barnet så vil nok han/hun kunne bruke vuggen i rundt et år, men jeg hadde ikke turt å bruke kurv eller vugge i mer enn 4-5 mnd max. Plutselig en dag reiser babyen seg opp og gåri gulvet med et bak :-S Vi må også kjøpe oss ny seng for å få plass til sprinkelsengen på soverommet vårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå