Gå til innhold

Flere skuffede sjeler etter testing i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gledet meg veldig til å teste i dag tidlig. Våknet av meg selv kl seks, og var veldig gira.. Men neida. Den visste selvfølgelig ikke gravid.. Hadde så god følelse denne mnd, men det var jo feil:( Noen som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her:( Hadde håpet at det endelig hadde klaffet, men så sto det "Ikke Gravid":( De digitale testene er så brutale, hehe. Får håpe at TR holder seg unna og at det står "Gravid" om noen dager! Har du noen symptomer da?:)

Skrevet

Samme her :-(

Kjøpte sånn CB med streker, håpte virkelig at det skulle komme en til strek siden jeg er no 2-3 dager over IKM, men neida :-\ *skuffet*

Fortsatt ingen tegn til TR og den har aldri vært mer en MAX 1 dag forsinket.. Er øm som bare det i brystvortene! Så ikke vet jeg, hehe! Håpet må jeg bare legge fra meg før tankene mine går i surr :-P

Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før jeg var 5-6 uker på vei, men det var ikke planlagt som det er no..

Lykke til med dere, håper det klaffer snart for både meg og dere :-D

Skrevet

Kanskje du produserer hcg sent. Så lenge tanta ikke har kommet så er det håp! Krysser fingrene for at du er gravid:) Masse lykke til!!

Skrevet

Ja håper no det hehe, men vil ikke ha falske forhåpninger igjeen..

Har ikke helt peiling på når jeg har EL og sånn men en ting er sikkert er at i de siste mnd no (hvertfall siste halv året) har jeg fått mensen 28 og den har vart 5 dager, har aldri gått over i en ny mnd uten at TR har kommet :-/

Blir små nervøs da..

Om jeg så er gravid kan jo det være som du sier at kroppen er litt sein med å produsere hcg, for da er jeg i min 4 uke no etter jeg hadde sex.. (typen jobber på havet) :-( Så blir ikke så mye action på meg hehe :-P

Hva med deg? Noe symptomer? :-)

Skrevet

Nei kjenner til det, falske forhåpninger er kjipt!!:(

Det er jo utrooolig lovende når du alltid har fått mensen 28 det siste halve året, da er det gode muligheter for at det er en spire på gang!

Så kjedelig at typen jobber på havet, da blir det vel vanskelig å treffe EL hver mnd? Har du prøvd lenge?

Jeg har ingen spesielle symptomer egentlig, bare ikke såå vonde PMS-pupper som jeg pleier å ha på denne tiden, hihi. Tror vel egentlig ikke at jeg er gravid:(

Skrevet

Vi har vel prøvd i fire mnd no tenker jeg.. Hadde SA i februar :-( Så det var jo trist! Men har fått den regelmessige mensen på plass med en gang nesten.. Ja det er jo bare tilfeldigheter som går no om vi treffer EL eller ikke hehe! Orker ikke stresse så alt for mye.. Har hatt innbilninger de andre mnd f.eks: mye luft i magen, tretthet, oppstøt, hard/løs mage..

Men når de der brystvortene begynner å bli ømme og gjøre faktisk vondt å knipe forsiktig på de så føler jeg at det er ikke innbilning hehe, for jeg tenker ikke så ALT for mye på det at det går ut over psyken, jeg lever en normal dag og når symptomene kommer ut i fra seg selv så tenker jeg på det litt :-P

Åå du pleier å få vonde bryster i pms tiden?

Jeg får bare syke mensen smerter samme dagen eller dagen før hehe..

Nei jeg tror heller ikke jeg er det, er for godt til å være sant!

Men på en eller annen måte klarer jeg ikke å slutte å håpe :-P

Enten så ligger det en spire der eller EI :-)

Hvor lenge har du/dere prøvd? Har du unge fra før?

Lykke til du også :-D

Skrevet

oi så mye jeg skriver hihi.. har så mye på hjerte :-/

er så sjeldent folk her inne svarer meg :-P

Skrevet

Hehe, bare kjempekoselig at du skriver masse:)

Så dumt at du ikke pleier å få svar her inne!

Så utrolig trist at du hadde en SA!!:( Var du langt på vei? Det er ihvertfall bra at du fikk regelmessig syklus igjen. Men du fortjener virkelig å bli gravid igjen snart og at spira blir der i 9 mnd!

Er nok greit å ikke stresse for mye, er ganske slitsomt å være prøver! Har du ømme brystvorter nå? Det er isåfall et veldig godt tegn:) Da jeg hadde en kjemisk graviditet/tidlig SA for et år siden, så var det mitt eneste symptom;)

Ja jeg får alltid ømme bryster i pms-tiden, veldig irriterende. Tenker at håpet er ute hver gang de dukker opp. Uff, det er vondt med messmerter! Jeg får også veldig vonde menssmerter samme dag, og noen ganger dagen før. Æsj, hater TR!

Ikke gi opp håpet nei!:) Tenk om det er en spire der! Krysser fingrene for det!

Vi har prøvd siden desember 06, så snart 2 år. Ingen barn fra før. Har du barn fra før?

Skrevet

Var 6 uker på vei.. Enn du da?

Dere fortjener no hvertfall å bli gravid.....

Prøvd siden 06? Huff så slitsomt, jeg føler meg nervevrak bare på 4 mnd og gir snart opp! Hehe..

Håper det klaffer for dere snaaarest :-)!!

Så det er et godt tegn altså?`ÅåÅ :-D

Jeg tør ikke teste mer etter 3 negative tester!!

Får bare vente å se til helgen iallefal om TR kommer, men tviler den kommer for utfloden er helt anderledes.. Blir forvirret :-(

Er det ikke litt greit å få ømme bryster i pms tiden da? Så har du iallefall et sikkert tegn på at TR kommer istedenfor å bare vente til at magesmertene skal komme samme dagen? Hehe.. Da er du no iallefall forberedt.. :-)

Skrevet

Jeg vet.. De testene er veldig brutale.. Enten eller.. hehe. Men det er jo bra det da egentlig. Har egentlig ikke så mange symåtomer. Har veldig ømme bryster, og det pleier jeg ikke ha nå jeg bare skal ha mensen, men kan jo hende jeg heller aldri før har kjent noe særlig etter. hehe. Hadde skikkelig på følelsen at tanta kom i går kveld, for da hadde jeg skikkelig mensmurringer. Og sto opp i dag og regna med at den kom, men neida. Nå murrer det heller ikke, bare ømt. Men den kommer nok. Sliten er jeg også om dagen, men hvem er ikke det i dette høst været. Jeg hadde ikm i går, og syns det er rart. JEg har en syklus på bare 26-27 dager. Og har jo tenkt før at nå kanskje jeg gravid. Men mensen har alltid kommet når den skal for det. Psyken har liksom ikke regjert. Dette ble en lang avhandling. hehe.. hva med deg da??

Skrevet

Er med i denne klubben jeg da...testet neg i dag på ikm dagen. Blæh! det var no skikkelig dritt. Jeg som føler meg så gravid denne pp....vel vel..... alt håpe er vel ikke ute før TR gjør sin ankomst...

Skrevet

Ærk.. Ja det er noe dritt! hehe..

Hvilke symptomer har du? :-) Nei det er helt riktig, får håpe ikke TR kommer hos deg da og at det er en spire som gjemmer seg der :-D

Skrevet

Her og... :( Lovte meg selv å ikke bli skuffa, for det er kanskje litt tidlig enda, men likevel...

Det verste er jo at to av venninnene mine er uplanlagt gravide:( De er ikke klare i det hele tatt og jeg er kjempeklar.. Det føles så urettferdig..

I går hadde vi besøk av et vennepar og de var veldig frustrerte fordi hun var blitt gravid, selv om hun gikk på ppiller.. Jeg ble så misunnelig..:(

Skrevet

Det er virkelig urettferdig :-(! Men sånn er det bare, det kommer en tid for oss også :-D!!

Skrevet

He he! Her er det mange fine syteinnlegg; inkludert mitt eget...;D Har symtomer som økt (mye) utflod, vond korsrygg og ømme pupper. Det med utfloden er det som holder håpet mitt oppe. Pleier ikke ha det før TR. Men når det gjelder de andre symtomene kan det likegjerne være TR....Vi får se, har egentlig en god følelse!

Masse lykke til med ventingen, jenter!

Skrevet

Hehe ja, blir en del syting :-P!!

Hvordan er utfloden da? (nyssskjerrig på detaljer) Hørte at hvit krem aktig var normalt under tidelig svangerskap..

I dag er jeg gitt veldig trøtt :-\ Det er bra du har en god følelse denne PP :-D

Skrevet

Hei I dag er jeg kjempeskuffa, både jeg og mannen trodde det skulle stå gravid, men den gang ei... Ha symptomer jeg også, utfloden er hvit/gul litt kremaktig, tror ikke jeg har sett den slik før, men pleier vel ikke analysere den heller :) (beklager ekle detaljer). Jeg håper fremdeles siden ikke TR er kommet og jeg hadde IKM i går eller i dag. Egentlig håper jeg på TR eller positiv, vil bare ha et SVAR.

Skrevet

Cebby: utfloden er nesten som elslim, bare at den er mer gulaktig. Jeg har jo hatt el (tatt tester) så det er det jo ikke. Å være trøtt er jo et godt tegn; håper du tester pos snart!

Skrevet

Okei :-) Mange steder på nette både fra de som var gravid eller sånne "leger" sto det no skrevet at hvit krem aktig utflod var normalt, men er vel fra person til person, vet at jeg har sånn slim aktig når jeg har EL det merker jeg hver mnd ca 14 dager etter TR..

Huff er lei no av å vente, samme her vil bare ha et SVAR.. Enten om det er TR eller at jeg er gravid, men orker ikke teste mer, venter en uke så får jeg heller gå til legen og ta blod prøve :-)

Har aldri gått så lang tid over forventet mens som nå..

De andre mnd har jeg bare trodd jeg var gravid før IKM så kom den alltid på IKM dagen eller dagen over, men ikke 4 dager forsinket :-\

Nei vi får krysse fingrene folkens :-D!!

Kan ikke tenke for mye på det heller itilfelle det gjør slik at TR ikke kommer :-( Vil ha den isåfall slik at jeg kan begynne på neste PP :-)

Skrevet

Ja slitsomme tider jeg fikk bekreftet at jeg må gå nye runder for å si det sånn.Lykke til dere andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...