Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvor har de en del? Vil helst ha hvitt, ikke gult. Har noe etter en av jentene, men det trenger litt varmere tøy siden nurket kommer i februar.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Tror KappAhl har en del, muligens HM også. Vi har masse i hvitt og grønt til jenta her.
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Takk, da skal jeg se der.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Finnes ikke! Eller, det finnes jo bitte litt, men ikke noe av det er pent. Ble helt gal jeg den tiden vi ikke visste om veslebebis var jente eller gutt Hadde SÅ lyst til å shoppe, men alt var jo til enten jente eller gutt..
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Gah, ikke si det da. Jeg fant en søt, hvit drakt på Martine i Bygdøy Alle, men jeg betaler ikke 600 kroner for noe i str. bittelitenbaby, altså. De barna mine viser jo ingenting på UL, så vet ikke om jeg gidder å dra på privat ul igjen heller. Sunniva viste jo ingenting frem før hun ble født. Og mini er helt lik. Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå