Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 er det hun som er med i charter feber på tv3, noen som vet om det er før eller etter hun ble gravid?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei! Det er før hun er med i charterfeber. Ungen hennes er 1 år (Har bursdag mens hun er med i serien) når de spiller inn charterfeber
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Sønnen hennes er ett år når hun er med i charterfeber. Man kan sikkert finne noe stygt å si om jenta, men jaggu har hun holdt kroppen sin fantatstisk flott! Det skal hun ha!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Syntes det er litt spes å være borte fra sønnen sin første bursdag..... ganske pr kåt da!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 hadde ungen hennes 1 års dag mens hun var der nede å kjefta på folk som leide ut sånne båter fordi hun ikke fikk den prisen hun ville ha? jeg syns faktisk at hun var veldig søt, men da hun begynte å furte fordi de 3 jentene ikke fikk prisen de ville ha (som var istedenfor 30 euro per pers så vill hun ha 30euro for alle) på sånn båter som kunne leies eller hva det var.. så gikk hun bare rundt å viste finger.. men men
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 var det jeg skulle si! hu ser f**n meg bra ut ja...haha! men må og si at du ganske pr kåt hvis du går glipp av første bursdagen til barne ditt! hadde ikke jeg gjort for en mill engang!! (lr jo kanske hvis det var i cash rett forran meg...hehe...neida
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hun angrer jo veldig på bursdagen hans da... Husk på at TVfolka framstiller alle verre enn de egentlig er!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 derfor jeg ikke er kjendis hehe.. er jo en veldig risiko med å bli med på sånt.. for produsentene går jo inn for å gjøre narr av dem..
Lillemus&mamma'n Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Jeg reagerte også på den "har så dårlig samvittighet for at jeg ikke er der nå"-greia. Det er da ikke noe problem å løse- bare å ikke dra på ferie når sønnen din har bursdag! Hadde jo gått an å ta en uke før eller etter, eller...?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 var det hun som kjøpte jenteklær i kveldens episode???
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 At maria er litt blond med komentarene sine er liksom såå galt, men å være borte på sønnens 1 bursdag, som jeg personlig aldri ville gått glipp av, er liksom ikke noe sak, Skjerpings. Er ikke noe vits å henge ut henne for små ting når ting som å ikke være på sønnens 1 bursdag er 10 ganger verre..1 bursdagen å a gitt. Nei fy faen. Hadde heller blitt hjemme å hatt ett minne av det. Ttenk når han spørr. mamma hvordan var min første bursdag.. nei det vet jeg ikke gutten min, for da var mamma mer opphengt i å være med på charterfeber!
Zekiye Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Hei. Ser det er mange som uttaler seg om litt av det de ikke vet,å noen har hodet på rett plass.. Vi ble tilbudt charterturen mange ganger,men det passte ikke de første gangene heller. Da dette var den siste turen,og vi allerede hadde sakt ja, ble det slik. Jeg synes det var forferdelig å være vekke på 1 årsdagen til Aron. Men ærlig talt? Gjør dette meg til en dårlig mor? Tok han virkelig skade av dette? Er det Det som avgjør all min innsats som mor? Jeg arrangerte et nydelig selskap til han før jeg reiste, med familie, venner, gaver og kake. Han brydde seg egentlig døyten om det også,men selskap skulle det jo være. Den uka jeg var i Ayia Napa fikk han en fantastisk mulighet til å få kontakt meg faren sin, da hadde han han alene for første gang. Og jeg ser det nå,hvilket bånd de har fått etter dette:) Det er sykt å se alle si " hadde jeg Aldri gjort bla bla bla", det er så lett å stå på side linja og kommentere slik... Dere aner ikke hva som ligger rundt dette, bare slenger det ut! Å jeg må få si, dette her med at jeg ikke fikk viljen min å viste fingen pga dette? Han grekeren var sikkelig ekkel,han gikk å tok på oss å snakka grovt å jeg ble skikkelig provosert. Så det var derfor jeg viste fing, selv om det ikke var det mest saklige å gjøre som en anstendig,søt mor.. Unnskyld meg,men jeg blir veldig lei meg og provosert av enkelte kommentarer her inne. Mvh Zekiye
Lillemus&mamma'n Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Tøft av deg å svare selv- all ære for det : ) Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du absolutt måtte være med på charterfeber, jeg, da- uavhengig av 1 årsdag, men nå har vel jeg andre prioriteringer enn deg (ville vel krevd å bli "blurra" ut hvis jeg tilfeldigvis skulle være i nærheten av et kamera). Har ingen problemer med å tro at han bananbåt fyren var en smule ekkel, så at du svarte med å vise fingeren, ser jeg ingen problemer med. Vet jo at produsenter av denne typen program klipper og limer slik at det skal bli "best mulig tv" (les mest sjokkerende og provoserende), men det visste vel dere også når dere ble med- det var jo ikke akkurat første runde... Men jeg står fortsatt på at det er fjollete å si at man har sååå dårlig samvittighet for at man ikke er tilstede for sønnen sin på ettårsdagen, når man faktisk bare kunne latt være å dra.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 unnskyld meg, men en vet jo hvordan en blir fremstilt på sånne program. var jeg som skrev det med å vise fingeren. det hadde ingenting med hvordan jeg ser på deg som mor.. bare at plutselig så virka du som en liten jente som bare furta (ikke særlig festlig å bli fremstilt sånn tenker jeg..) det eneste inntrykket jeg fikk var at du var pr-kåt. har jo ikke sett deg med ungen din så jeg vet jo ikke åssen dere har det er jo ikke mor selv enda så akkurat det er jeg også ekstra ydmyk med å uttale meg om.. men ærlig talt så gir jeg egentlig blaffen i det sånn sett hehe.. tenk da. dette er ei nettside. ikke noe mer.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Synes det er viktig å oppleve livet når man kan,slv om man har barn. Å være med på Charterfeber er jo en opplevelse for livet da. Barnet hennes har jo mange bursdager,når man er 1 år så skjønner man ikke akkuratt at det er "din" dag. Man har ikke vondt av å komme seg litt ut..Hun er trosalt en ung mor,man må ikke bli like voksen som en på 40 bare fordi man har barn. Å det er jo kjempe flott at barnet og faren kan få litt tid sammen. Synes dere snakker om det som livets undergang.Tenk på de barna som ikke har foreldre i det heletatt da. At en ung jente drar til syden for å kose seg med vennine sine synes jeg det ikke fins noe galt i.Å det å være med på en reality serie er jo en opplevelse for livet.En sjangse man kansje aldri får igjen.Må si jeg blir meget provosert å høre utalelsene deres. Å hvor gammel er jenta?!18-19? Det er lov å oppføre seg som den alderen man er i. Å vise fuck you gjør jo mennsker som er godt over 40år også. Det betyr ikke at hun er en dårlig mor fordi ho gjør det,eller begynner å suttre som en liten jenteunge..LA HO FOR GUDSKYLD være seg selv!!! Synes det er kjempe tøft gjort av deg jeg å være med på den serien. Det viser bare at man kan ha ett liv selv om man har barn. Stå på vidre!
AS3* Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Supertøft å svare selv med navn og greier! Jeg må bare få gjenta at jeg syns du ser utrolig flott ut. Du er sikkert en flink mor selv om du er borte på ettårsdagen til sønnen din. Han aner jo ikke hva bursdag er engang! Folk her inne liker å rakke ned på andre for alt mulig. Du vet jo ikke hvem som rakker. For alt vi vet er du den beste moren her inne. Stå på!
Zekiye Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 Tusen hjertelig takk for mange fine ord:) Egentlig burde jeg ikke være her inne på sånne forum. Det sier seg selv at det kom til å bli slenging og meninger om meg og mine:) Det viktigeste er at jeg er den jeg er. At jeg gjør en gjør en god jobb som mor og ser at Aron har det bra. Da er målet mitt nådd hvertfall:) For de forvetne : Jeg fikk en kjempe mulighet til å reise gratis til syden med to veninner jeg Aldri har tid til. Jeg fikk være "ungdom" igjen, og samtidig kjenne hvor godt jeg savnet Aron. Denne reisen var helt utrolig, jeg har fått oppleve masse som jeg tror jeg aldri ville fått gjort:) Ja,jeg er ung, sier mye dumt og skaper meg. Men jeg er bare 18 år. Jeg har fortsatt mye å lære, å mange valg jeg skal ta:) Jeg er selvstendig og har hodet på rett plass for å ta vare på meg selv og en 1 år gammel gutt, jeg er stolt av hva jeg får til... Dere må fortsette å følge med på Charterfeber, jeg tror det vil komme noen morsomme episoder frem i tid av ganske spesielle opplevelser for meg:) hehe. Igjen, takk dere som backer meg opp, jeg blir kjempe glad Klem fra meg
wilmina Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Hei. Har vært ung mor selv(19),må innrømme at jeg ikke har feiret alle bursdager på selveste dagen til jenta mi,men vi har feiret. jeg har også valgt å jobbe ukurante dager som 17.mai og julaften hvor jeg fikk133%,penger som kom godt med mens jenta mi hadde det topp sammen med resten av familien. Har også unnet meg en jentetur da hun var 4,men jeg kan trøste alle dere overbekymrede med at hun ikke har tatt skade av noe. Hun lever i beste velgående og kunne ikke hatt en bedre mamma enn meg.Slik er det nok for Zekyie også. Ingenting av det jeg har sett av henne på tv skulle gjøre henne til noe dårlig omsorgsperson. Jeg er glad jeg ikke hadde med tv crew på min jentetur hehehe. Jeg angrer faktisk på at jeg ikke reiste på flere jenteturer og koset meg mens jeg var ung. Lykke til videre og aldri la noen få deg til å tvile på at du er en god mor. Kos deg med sønnen din og nyt samtidig at du er ung og flott! Klem fra en "gammel"på 32 : )
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 jøss. er du bare 18år ? ska sei det forandrer jo veldig på saker og ting da hehe.. trodde du var litt eldre hehe.. dreit på draget tre ganger for mye da jeg var 18 år jeg også hehe...
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #20 Skrevet 2. oktober 2008 off.. nei dette blir for dumt.. jeg beklager faktisk for at jeg sa det der om at du virka som en furten jentunge.. det var dumt sagt. ser det nå.. så jeg beklager
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #21 Skrevet 2. oktober 2008 Må bare le av anonym 22:23 Hehe, hvor mange av dere har egentlig spurt moren deres hvordan deres første bursdag var???? Ikke jeg ihvertfall... Jaja, stå på du Zie...ke ettellerannet... Jeg hadde vært konstant dritings hvis jeg hadde vært på jentetur til syden når jeg var 18....
Zekiye Skrevet 11. oktober 2008 #22 Skrevet 11. oktober 2008 Ja jeg er bare 18, og skal prøve å nyte det så godt jeg kan å samtidig være en omsogsfull mor,og student:) hehe. 1smule, takk for unnskyldningen:) Litt trist at noen får det inntrykke av meg da, men jeg er den jeg er her,å en litt annen på tv:) (ettersom jeg var på jente tur og fikk litt den utfordrende jenta i meg igjen) Ha en god helg!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #24 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg står fremdeles for det jeg sa på forrige tråd om dette temaet, selv om Zekyie er på dinbaby. Jeg er på mine barns bursdager uavhengi av alder. Pappaen kan bånde med barna 51 andre uker i året. Sorry charterfeber, kan ikke være med. Har fått barn, og han har bursdag. Som du sier så passet det ikke de andre gangene dere blei tilbudt dette, så det er visst andre ting som var mer viktig enn charterfeber. Ser ikke prioriteringen din jeg. Jeg blei mamma for første gang for 9 år siden. Da var jeg 20. Så jeg vet alt om å "miste" litt av seg selv. Men man får nok tid til fest og fyll. Det er 1 dag av 365 dager... 1 eneste dag. Det er dagen han blei født. Den ene spesielle dagen, og om han bare er 1 år gammel så er det hans dag. Man kan ikke feire 17 mai på forhånd eller. Jeg er ikke en prippen kjærring som ikke unner meg selv noe morro. Men jeg har to hellige dager, bursdagene til barna mine. Og det står jeg for. Uansett Zekyie, så gjør ikke dette deg til noen dårlig mamma!!!! På ingen måte. Herregud, skal rimelig mye mer til for å være en dårlig mamma.Dette er ingen hets av deg. Men vi er uenige om denne tingen. Jeg gjør sikkert en haug av ting som du og mener er dårlige valg. Sånn vil det alltid være. Forskjellen er at du er på TV. Det er billige turer til syden 51 andre uker i året. Og siden du ikke hadde vært med venninne dine på en stund så ser jeg ikke hvorfor du ville ha med ett tv crew. Jeg ville slått ut håret uten noen på slep. Så vi får være enige om å være uenige. Kos deg videre med lille Aron:) Han var veldig nydelig på bildet du viste på tv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå