:) AprilSkatt :) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Ser at det var et treff på Fridays for litt siden. Håper dere hadde det koslig.. Jeg fikk ikke vært med, da det var bursdagsfeiring. MEN- håper at vi kan få til et nytt treff ) Hva med å ta det i Lillestrøm nå, siden det var i Oslo sist? Er vel en cafe inne på senteret vi kan møtes på? Noen som kan neste uke?
:) AprilSkatt :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Så bra! Hvor gammel er babyen din?
Diana,LucasogLeo Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er med jeg=) Sønnen min er 10 mnd.
:) AprilSkatt :) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er fortsatt med.. hehe
:) AprilSkatt :) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 Når passer det å møtes da?
MammaCecilie Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg kan når som helst:) Hvis det er greit jeg blir med da:p Hva med tirsdag 25 november?
:) AprilSkatt :) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2008 Passer bra for meg )
MammaCecilie Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Hvor da? Var det Lillestrøm det var snakk om? Håper det passer for de andre å da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå