Gå til innhold

Ung mor treff (igjen!!) hehe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det var et treff på Fridays for litt siden. Håper dere hadde det koslig.. Jeg fikk ikke vært med, da det var bursdagsfeiring.

MEN- håper at vi kan få til et nytt treff :o)

Hva med å ta det i Lillestrøm nå, siden det var i Oslo sist? Er vel en cafe inne på senteret vi kan møtes på?

Noen som kan neste uke?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :) Hvor gammel er babyen din?

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er med jeg=) Sønnen min er 10 mnd.

Skrevet

Jeg er fortsatt med.. hehe

  • 3 uker senere...
Skrevet

Når passer det å møtes da?

Skrevet

Jeg kan når som helst:) Hvis det er greit jeg blir med da:p

Hva med tirsdag 25 november?

 

Skrevet

Hvor da? Var det Lillestrøm det var snakk om? Håper det passer for de andre å da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...