Lykketallet 3 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 var på ul idag, trodde jeg var 6 uker slik at det var mulig å se hjertelyden. men viste seg at jeg bare er 5.gynekologen sa at det kunne se ut som om jeg hadde vert gravid med 2 , men at det andre ikke var lenger. men p.g.a at der var blodansamlinger rundt den "friske plommesekken" at det kunne se ut som at det hadde vert 2.Noen andre som har opplevd det?og har det gått greit?Skal tebake 10 okt og håper på å se hjerteslag:)
liten gutt & spire Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har det akkurat som deg, men legen sa ikke noe om det var en tvilling som var grunnen til blodet... Vi får krysse fingrene sammen, også skal jeg fortelle deg utfalle mitt når jeg får endelig bekrftet/avkreftet hva som skjer med meg på fredag... Leste endel på nettet(søkte på engelsk, "Ultrasound blod in uturus" på google), og der ble jeg positivt overraskset og beroliget (mange historier om positive utfall), men så ble jeg igjen bekymret på forrig kontroll av legen som ikke var fornøyd med størrelsen på embryoen. Lykke til! ..og føler med deg!
Lykketallet 3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 hun kunne ikke si det 100%, men at det mest sannsynligt hadde vert en tvilling.hadde sånn håpt på å se et lite hjerte banke.reiser til syden på torsdag så håpte på å slappe av der.har hatt en ma for to år siden men fått en jente etter det.bestemt meg for at skjer det så skjer det, da er det bare til å prøve igjen:)har ingen kontroll over det allikevel.men håper jo selfølgelig at det går bra!!! Ønsker deg masse lykke til, gji lyd da når du har vert der på fredag:)))
Lykketallet 3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 hvor langt er du på vei?glemte å si det men har hatt ustabil syklus siden jeg fikk mensen tilbake etter ammingen, men de 2 siste mndene har jeg hatt syklus på 31 og 32 dager.men har hatt veldige menssmerter de siste timene,kanskje p.ga at hun tok innvendig ul idag?
liten gutt & spire Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Vet faktisk ikke hvor langt jeg er på vei, det er derfor jeg ble sendt på UL. Hadde ikke fått igjen mensen etter junior ble født (ammet frem til 14 august). Jeg hadde derimot en knøtte liten hårstrå av en blødning for 6-7 uker siden (kan ha vært noe heeelt annet, rift el ?), men gikk og trodde det kunne være en festeblødning. I følge den utregningen, så skulle jeg nå vært 8-9 uker på vei, men det er jeg i alle fall ikke. Legen ville ikke si noe om hvor langt han trodde jeg va på vei, for det var så liten, så da vil jeg tro uke 4 - 5 eller noe ? ... men da begynner det å se skummelt ut, for jeg testet jo positivt den 8 september. Regner og regner og regener, og har funnet ut at det ensten som kan få det til å gå opp, er om jeg testet positivt (eksepsjonelt) veldig tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå